Gå til innhold
Hundesonen.no

dette er meg:P


dori

Recommended Posts

jaaa... jeg kan jo begynne med at jeg er 16år, jente og bor i oppland.

jeg har ingen hunder nå, men hadde en langhåret shæfer som dessverre ikke ble eldre enn 5 da han var syk og måtte gå på hydrokortison hele livet. jeg har og hatt en annen hund, en blanding av shæfer og boddermann. hun er en tispe på 2 år som har en super "person"lighet! dessverre er det noen andre som har gleden av henne nå, og har ikke sett henne siden jeg ga henne fra meg for 4- 5 mnd siden :D

men den heldige må være værdens BESTE hundemenneske, så jeg vet hun har det bra :D:(

siden jeg ikke lenger har noen hund som venter på meg når jeg kommer hjem, passer jeg på å ha noen av mine små firbente venner på lån :(

ellers er jeg hesteiterissert og bruker en del tid på det...

mer er det vel ikke å si om meg, men jeg vil si at dette er et kjempebra nettsted for hundeelskere! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg vet det da :P har bare ikke blitt sånn :unsure:

Du vet jo hvor vi bor så det er jo bare å komme! :P

hehe... kejenner du lita?! hun er jo bare den hjerteknusern :P ikke sant?!

Hehe nei Julie kjenner ikke Lita, men jeg legger jo aaaaaldri ut bilder eller forteller om henne så...! :P:P

Men det er endel her inne som har møtt henne! :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe nei Julie kjenner ikke Lita, men jeg legger jo aaaaaldri ut bilder eller forteller om henne så...! :icon_redface::P

Men det er endel her inne som har møtt henne! :P

nei ikke sant... har ikke sett et eneste bilde av hverken lita eller tequila :P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...