Gå til innhold
Hundesonen.no

Hunden min vil ALDRI.....

henrikke

Recommended Posts

Til alle de som mener: at hunden ALDRI

ville gjøre ditt og datten, så har jeg vært stolt av Henrik aldri har stukket av.

Glem det!Hovmot står for fall.. :P

Terasse døra hadde visstnok en ørliten sprekk, det er av typen myggnetting,lett av vekt - var deilig med litt lufting i leiligheten mens vi sov middag, tenkte vi..

og vi sov, en time halvannen, og våkner helt alene, ingen Tasmus å se.

PANIKK! :P

Hopper i skoene, sambo hopper i bilen , jeg på sykkel, tråler nabolaget på måfå, han kunne jo tatt alle retninger som helst..Og det er fire av dem!

Varsler alle utesittende naboer, rnger politi( de lo selvsagt godt av hele greia ), og jeg forbanner meg selv for ikke å navnlapp på akkurat det halsbandet han har på seg nå...Kun chip i nakken

Tusen tanker i hodet, han er død, kidnappet av noen som fant ham,overkjørt av tog eller bil, you name it. :icon_redface:

jeg tenker at etter en halvannen time, med så mange naboer som sitter ute og griller så er det mange dufter som kan distrahere en liten gutt på AWOL .

Han må jo være et sted!Men ingen tisper i nabolaget løp så vidt jeg visste..

men så , takk og lov, i det jeg passerer blokka mi for annen gang ,roper en nabo etter meg , og med henne : Henrik.Han hadde løpt forbi henne,da de grillet og siden hun hadde fått vite navnet av en letende meg hadde hun ropt på ham -det at en fremmed kalte på ham fikk han til å tverrsnu og løpe hjemover, de 100 meterne som var.Skummelt gitt..

Hjelpe og trøste så lettet jeg var.Og han virket ikke ulykkelig i kroppspråket selv heller.Jet takket og takket.. :icon_fun: banana

Konklusjon : Aldri si aldri en vet ikke hva en hund kan finne på.

hvem vet, kanskje jeg får en farskapssak på nakken nå?Se opp for cavalier lignende blanding med framtredende overbitt.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet akkurat hvordan det føles, Pippin har stukket av to og en halv gang. Den siste gangen smatt han bare ut, men kom tilbake på innkalling. De to andre gangene sprang vi rundt i nabolaget og ropte, og tenkte selvfølgelig på alt som kunne gå galt med en nysgjerrig liten pjusk ute på eventyr.... Grusom følelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja tenk om.. han er nå under streng bevokning og har navnet mitt og telefonnummer på samtlige at halsbåndene evnt selene han måtte ha på.

Innkalling skal repeteres,god oppførsel belønnes og forsterkes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...