Gå til innhold
Hundesonen.no

Engelsk Setteren Milo

Guest Christine

Recommended Posts

• Svar 202
  • Created
  • Siste svar
Guest Christine

Takk, Takk :)

Veel, har enda et bilde som jeg tok i dag med pappas kamera, som være med :)

Ja, han har begynt og ta overtak i huset vårt nå. Er det rart folk i klassen synes Milo ligner på en kamphund?

DSC03093.jpg

Som hund som eier B)

NB! Så det ikke skal forekomme diskusjoner så er det en softgun pistol, uten kuler og kulelager i :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Jeg Må få treffe Milo en gang :)

Greit det..Men bare forbred deg på at han er viiirkelig overlegen :)

Ingvild: Ja, lenge siden sist. Kommer på treffet på Tirsdag tror jeg. Og om vi tar det sonen-treffet på Søndag så møtes vi jo da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit det..Men bare forbred deg på at han er viiirkelig overlegen :)

Ingvild: Ja, lenge siden sist. Kommer på treffet på Tirsdag tror jeg. Og om vi tar det sonen-treffet på Søndag så møtes vi jo da :)

Overlegen er han, det skal være sikkert. :D

Sonentreff på søndag? Har jeg ikke fått med meg, skal se om det passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Guest Christine

Takk til Cavalita for dette bildet:

30juni047.jpg

Tygge Tygg

DSC03187.jpg

Når jeg ikke får spist no, må jeg slikke på beinet da:

DSC03189.jpg

Bein er godt

DSC03186.jpg

"Put your ass in the air, put you're ass up in the air, put your ass in the air" :)

DSC03180.jpg

Ja, jeg suger i engelsk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Han så jo heller sur ut på det femte bildet. tongue.gif

Men at han er leken i hagen deres skal jeg skrive under på. Milo er kjempepen. wub.gif

Ja, han ser råsur ut :P Han må da få sine uheldige øyeblikk han også(Så var han litt sur pga at jeg stjal bamsen)

Jess! Endelig noen som kan skriveunder på at Milo er leken ute i hagen :)

Tusen Takk skal du ha, jeg synes det samme selv :P

Milo: drep bamsen!

*kremt,host og hark* Ikke si det til Milo da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Du har nok verdens peneste ES! Morsomme bilder! Pen jente også! :P

Takk for det :)

Skulle ønske dommere kunne mene det samme :rolleyes:

Milo har lært seg og dykke. Var netopp i fjæra, og han dykket som abre f*** :P Men kameraet er jo ødelagt så fikk ingen bilder <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Guest Christine

Tusen Takk ;)

Liten oppdatering angående oss:

Bikkja er halt, blir nok dyrlege tur snart. Ellers har vi sluttet på agility, har en utstilling igjen også nå snart skal jeg melde oss på spor kurs, og begynne igang med Blodspor. Mot vinteren satser vi på bronsemerke kurs, så får vi se da, om vi klarer det eller ei :icon_redface:

Skal installere Frontpage i morgen(Takk til SD for cd ;)) så får vi se hvor lang tid det tar før hjemmesiden vår kommer ut :D

73e1985c.jpg

930e0676.jpg

hehe..

56686025.jpg

Linselus?

972723e8.jpg

Morsomt å skue utover havet

3e84a573.jpg

Ei viss veninne som ikke klarer og holde kamera i ro :rolleyes:

e33f1b5f.jpg

*stoooor-klem*

a5d3ae43.jpg

DSC03144.jpg

DSC02942.jpg

DSC03416.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei. Ble så glad da jeg fant denne siden. Jeg er over gjennomsnittet interessert i hunder, og liker å lese om alle raser.  Har hatt flere hunder selv, men er nå delvis pensjonist, og ønsker ikke heltidsansvar for en hund. Samtidig kan jeg ikke tenke meg et liv uten hund, så store perioder av året har vi hund boende hos oss. Det finnes dessverre mange useriøse hundepassere der ute, så jeg oppfordrer hundeiere til å sjekke nøyde, be om referanser og avtale prøvepass, dersom ukjente skal passe hunden.    Ønsker alle på to- og fire ben en hyggelig og fredelig jul, og alt godt for det nye året. ❤️
    • Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...