Gå til innhold
Hundesonen.no

Engelsk Setteren Milo

Guest Christine

Recommended Posts

• Svar 202
  • Created
  • Siste svar
Guest Christine

Takk, Takk :)

Veel, har enda et bilde som jeg tok i dag med pappas kamera, som være med :)

Ja, han har begynt og ta overtak i huset vårt nå. Er det rart folk i klassen synes Milo ligner på en kamphund?

DSC03093.jpg

Som hund som eier B)

NB! Så det ikke skal forekomme diskusjoner så er det en softgun pistol, uten kuler og kulelager i :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Jeg Må få treffe Milo en gang :)

Greit det..Men bare forbred deg på at han er viiirkelig overlegen :)

Ingvild: Ja, lenge siden sist. Kommer på treffet på Tirsdag tror jeg. Og om vi tar det sonen-treffet på Søndag så møtes vi jo da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit det..Men bare forbred deg på at han er viiirkelig overlegen :)

Ingvild: Ja, lenge siden sist. Kommer på treffet på Tirsdag tror jeg. Og om vi tar det sonen-treffet på Søndag så møtes vi jo da :)

Overlegen er han, det skal være sikkert. :D

Sonentreff på søndag? Har jeg ikke fått med meg, skal se om det passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Guest Christine

Takk til Cavalita for dette bildet:

30juni047.jpg

Tygge Tygg

DSC03187.jpg

Når jeg ikke får spist no, må jeg slikke på beinet da:

DSC03189.jpg

Bein er godt

DSC03186.jpg

"Put your ass in the air, put you're ass up in the air, put your ass in the air" :)

DSC03180.jpg

Ja, jeg suger i engelsk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Han så jo heller sur ut på det femte bildet. tongue.gif

Men at han er leken i hagen deres skal jeg skrive under på. Milo er kjempepen. wub.gif

Ja, han ser råsur ut :P Han må da få sine uheldige øyeblikk han også(Så var han litt sur pga at jeg stjal bamsen)

Jess! Endelig noen som kan skriveunder på at Milo er leken ute i hagen :)

Tusen Takk skal du ha, jeg synes det samme selv :P

Milo: drep bamsen!

*kremt,host og hark* Ikke si det til Milo da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Du har nok verdens peneste ES! Morsomme bilder! Pen jente også! :P

Takk for det :)

Skulle ønske dommere kunne mene det samme :rolleyes:

Milo har lært seg og dykke. Var netopp i fjæra, og han dykket som abre f*** :P Men kameraet er jo ødelagt så fikk ingen bilder <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Guest Christine

Tusen Takk ;)

Liten oppdatering angående oss:

Bikkja er halt, blir nok dyrlege tur snart. Ellers har vi sluttet på agility, har en utstilling igjen også nå snart skal jeg melde oss på spor kurs, og begynne igang med Blodspor. Mot vinteren satser vi på bronsemerke kurs, så får vi se da, om vi klarer det eller ei :icon_redface:

Skal installere Frontpage i morgen(Takk til SD for cd ;)) så får vi se hvor lang tid det tar før hjemmesiden vår kommer ut :D

73e1985c.jpg

930e0676.jpg

hehe..

56686025.jpg

Linselus?

972723e8.jpg

Morsomt å skue utover havet

3e84a573.jpg

Ei viss veninne som ikke klarer og holde kamera i ro :rolleyes:

e33f1b5f.jpg

*stoooor-klem*

a5d3ae43.jpg

DSC03144.jpg

DSC02942.jpg

DSC03416.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...