Gå til innhold
Hundesonen.no

Engelsk Setteren Milo

Guest Christine

Recommended Posts

• Svar 202
  • Created
  • Siste svar
Guest Christine

Takk, Takk :)

Veel, har enda et bilde som jeg tok i dag med pappas kamera, som være med :)

Ja, han har begynt og ta overtak i huset vårt nå. Er det rart folk i klassen synes Milo ligner på en kamphund?

DSC03093.jpg

Som hund som eier B)

NB! Så det ikke skal forekomme diskusjoner så er det en softgun pistol, uten kuler og kulelager i :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Jeg Må få treffe Milo en gang :)

Greit det..Men bare forbred deg på at han er viiirkelig overlegen :)

Ingvild: Ja, lenge siden sist. Kommer på treffet på Tirsdag tror jeg. Og om vi tar det sonen-treffet på Søndag så møtes vi jo da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit det..Men bare forbred deg på at han er viiirkelig overlegen :)

Ingvild: Ja, lenge siden sist. Kommer på treffet på Tirsdag tror jeg. Og om vi tar det sonen-treffet på Søndag så møtes vi jo da :)

Overlegen er han, det skal være sikkert. :D

Sonentreff på søndag? Har jeg ikke fått med meg, skal se om det passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Guest Christine

Takk til Cavalita for dette bildet:

30juni047.jpg

Tygge Tygg

DSC03187.jpg

Når jeg ikke får spist no, må jeg slikke på beinet da:

DSC03189.jpg

Bein er godt

DSC03186.jpg

"Put your ass in the air, put you're ass up in the air, put your ass in the air" :)

DSC03180.jpg

Ja, jeg suger i engelsk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Han så jo heller sur ut på det femte bildet. tongue.gif

Men at han er leken i hagen deres skal jeg skrive under på. Milo er kjempepen. wub.gif

Ja, han ser råsur ut :P Han må da få sine uheldige øyeblikk han også(Så var han litt sur pga at jeg stjal bamsen)

Jess! Endelig noen som kan skriveunder på at Milo er leken ute i hagen :)

Tusen Takk skal du ha, jeg synes det samme selv :P

Milo: drep bamsen!

*kremt,host og hark* Ikke si det til Milo da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Du har nok verdens peneste ES! Morsomme bilder! Pen jente også! :P

Takk for det :)

Skulle ønske dommere kunne mene det samme :rolleyes:

Milo har lært seg og dykke. Var netopp i fjæra, og han dykket som abre f*** :P Men kameraet er jo ødelagt så fikk ingen bilder <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Guest Christine

Tusen Takk ;)

Liten oppdatering angående oss:

Bikkja er halt, blir nok dyrlege tur snart. Ellers har vi sluttet på agility, har en utstilling igjen også nå snart skal jeg melde oss på spor kurs, og begynne igang med Blodspor. Mot vinteren satser vi på bronsemerke kurs, så får vi se da, om vi klarer det eller ei :icon_redface:

Skal installere Frontpage i morgen(Takk til SD for cd ;)) så får vi se hvor lang tid det tar før hjemmesiden vår kommer ut :D

73e1985c.jpg

930e0676.jpg

hehe..

56686025.jpg

Linselus?

972723e8.jpg

Morsomt å skue utover havet

3e84a573.jpg

Ei viss veninne som ikke klarer og holde kamera i ro :rolleyes:

e33f1b5f.jpg

*stoooor-klem*

a5d3ae43.jpg

DSC03144.jpg

DSC02942.jpg

DSC03416.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...