Gå til innhold
Hundesonen.no

Hetetokter


Mirai

Recommended Posts

Dersom det er en baby har jeg forunderlig flat mage til å ha vært gravid siden i vinter!

Vel, noen er jo ekstreeeemt heldige da :icon_redface:

Er Bjørgvin gutte eller jentenavn? Kanskje begge!

(Het ikke Bergen Bjørgvin før??)

Jepp, det mener jeg er korrekt! Men samtidig, så kan det være at jeg tar feil.. Hrmphf.. jeg får litt sånn prestasjonsangst jeg nå, knis..

Men du, det trenger ikke å være noen av de alternativene du nå har blitt "tilbudt". Det kan rett og slett være stress relatert (og nå tuller jeg ikke), så ta det opp med legen din du (ikke at det hjelper, men greit å gjøre, hehe). Så må du kanskje ta deg selv litt i nakken og legge bena litt høyt, litt oftere??

EDIT: glemte å påpeke at det at Bergen tidligere het Bjørgvin var korrekt.. ikke om det var gutte eller jentenavn, knis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yup. Pleier også å "samle opp" før eg skal til legen. Selv har eg trengt å gå til legen for lenge siden men eg er av typen som ikke drar til legen med mindre blodspruten står ut av kroppen eller noe. Walk it off sier eg til meg selv. :rolleyes:

Anyways hetetokter skjer det. Om ikke det er noe du levd med i det siste altså flere ganger daglig i flere uker/mnd'r tror eg ikke det er noe å bekymre seg for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har eg trengt å gå til legen for lenge siden men eg er av typen som ikke drar til legen med mindre blodspruten står ut av kroppen eller noe. Walk it off sier eg til meg selv. :rolleyes:

Tell me about it! Har lege skrekk så det holder..... <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den skal hete Svante Walter. Eller frank, eller bjørgvin

Haha, Svante Walter! Det hadde vært noe. Det het en som var på samme rideleir som meg for noen år siden. På slutten av uka hadde jeg fortsatt ikke klart å lære hva han het. Komplisert navn. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigerfaren min døde fordi han mente at man ikke skal fly til legen for hver minste ting. Jeg bare nevner det, Snowdog!

:D Vil ikke dø! Vil gifte meg og ha unger og leve livet.

:D

Får høre det en del av foreldre. Tror forresten eg har ødelagt menisken men eg forblør jo ikke så korfor dra til lege? :rolleyes:

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karris: Grunnen til at jeg måtte le når Kristina skrev Svante Walter, er at jeg/vi vet også om en som heter det. Og det forundrer meg ikke om det samme personen som du møtte på rideleir :D

Han på rideleiren hadde langt hår som han hadde farget mørkt. Hm... :unsure: Han hadde vist holdt på med hester i ca. åtte år. Han var atten eller noe da han var på leiren. Husker ikke så mye om han, men jeg tror moren eller faren var svensk... :D Kan det stemme, eller? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han på rideleiren hadde langt hår som han hadde farget mørkt. Hm... :unsure: Han hadde vist holdt på med hester i ca. åtte år. Han var atten eller noe da han var på leiren. Husker ikke så mye om han, men jeg tror moren eller faren var svensk... :D Kan det stemme, eller? :D

*Knis* Det forundrer meg iallefall ikke.. Han nevnte ikke noe om en bihobby som kaninhopper? Langt hår, jepp, ganske høy og tynn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Knis* Det forundrer meg iallefall ikke.. Han nevnte ikke noe om en bihobby som kaninhopper? Langt hår, jepp, ganske høy og tynn?

Kaninhoppingen vet jeg ikke, men resten passer bra. :D Kan godt hende han hadde kaniner. Han var i hvert fall glad i dyr. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...