Gå til innhold
Hundesonen.no

Trondheim Hundefestival

Guest Christine

Recommended Posts

Skrevet

Som vanlig kræsjer dette med Buhundens nasjonaldag, utstilling, sjå og 60-meter på bogstad camping i oslo. Får se om foreldrene her i huset er gira på oslotur, om ikke kommer vi på festivalen i år som i for. :wub:

Skrevet

Er det noen her som har togruter fra flyplassen til Lundamo camping :D Jeg kommer til Trondheim med fly lørdagen og reiser hjem igjen søndags kveld.

Norsk Shetland Sheepdog har jo egen utstilling den 27. august ;)

Jeg skal både stille og være ringsekretær i barn og hund ringen :P

Skrevet

Er det noen her som har togruter fra flyplassen til Lundamo camping :D Jeg kommer til Trondheim med fly lørdagen og reiser hjem igjen søndags kveld.

Tror ikke toget stopper så ofte der, men det går busser ganske ofte. Spørs når dere er framme. Akkurat om det går noe fra flyplassen og dit aner jeg ikke men :P

Skrevet

Tror ikke toget stopper så ofte der, men det går busser ganske ofte. Spørs når dere er framme. Akkurat om det går noe fra flyplassen og dit aner jeg ikke men :D

OK ;) da blir det vel buss da :P

Skrevet

Du må ta tog fra flyplassen inn til Trondheim (her går det både lokaltog og regiontog). Veit det går tog forbi Melhus osv, men er ikke sikker på om det stopper på Lundamo. Du får søke på nsb.no - tog fra Trondheim til Lundamo. Går alltids buss fra Trondheim, da.

Skrevet

Da stiller vi sikkert dersom ikke dommerne neste helg dømmer oss nord og ned, eller det viser seg at frøkna mistrives med utstilling ;)

Nå gikk det jo veldig bra på Oppdal og Freya stortrivdes med å være på utstilling, så nå har vi meldt på begge dager :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...