Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som har !pod nano?


Jeampi

Recommended Posts

Jeg har fått meg en !pod nano, og teknisk som jeg er så finner jeg ikke ut av det..Mamma hadde den før meg og hun har lagt innpå absolutt ALT av musikk og filmer som vi har på dataen. Så det var 600 filer innpå. Nå gikk jeg innpå !tunes og fikk opp hele biblioteket med alle sangene og filene. Så nå har jeg satt i en time og trykket vekk haken i boksene på sangene jeg ikke skal ha. Men hvordan fjerner jeg dem som jeg har satt vekk haken på?

Mamma sa at det skulle være en slags "oppdateringsknapp" men jeg finner den ikke. Og når jeg går inn på !poden så er alle sangene der fremdeles...hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan først markere alle filene ved å høyreklikke mens du holder inn Ctrl-knappen, så kan du høyreklikke på en av de markerte filene og trykke på Fjern.

Er veldig dårlig til å forklare, så håper du skjønte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger heller ikke å hake av alle sangene, men lage en mappe med de sangene du vil ha/liker. Så kan du trykke på rediger->instillinger->iPod(øverst i den som kommer opp)-Zautooppdatering kun av markerte spillelister. Så kommer det alle spillelistene dine nedenfor og du kan bestemme hvilke spillelister som skal "lastes" inn på iPoden din=D(men da må iPoden være tilkoblet) Den bruker iallefall jeg, og det syns jeg funker. Er veldig dårlig til å forklare, og det var sikkert ikke det du var ute etter, men å slette sangene! Butbut :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...