Gå til innhold
Hundesonen.no

Skal du på NKK utstilling i Drammen 17. juni?

Kefir

Recommended Posts

Skrevet

Heisann! Jeg vil så veldig gjerne komme på NKK utstillingen 17. juni i Drammen, men vet ikke hvordan jeg skal komme meg dit. Så jeg lurer på om det er noen som skal kjøre forbi omtrent her hvor jeg bor, som jeg kan sitte på med? Jeg bor på Rykkinn, men kan godt komme meg til Sandvika eller en annen litt mer sentral plass for å bli plukket opp.

Vil selvfølgelig betale litt bensinpenger, det skulle bare mangle ;) Er evig takknemlig om noen hadde kunnet kjøre meg, men skjønner at det kanskje er litt vanskelig å få til.

PS: Vil helst ikke sitte på med folk med blodig øks i bagasjerommet og den slags :P

Skrevet

Heisann! Jeg vil så veldig gjerne komme på NKK utstillingen 17. juni i Drammen, men vet ikke hvordan jeg skal komme meg dit. Så jeg lurer på om det er noen som skal kjøre forbi omtrent her hvor jeg bor, som jeg kan sitte på med? Jeg bor på Rykkinn, men kan godt komme meg til Sandvika eller en annen litt mer sentral plass for å bli plukket opp.

Vil selvfølgelig betale litt bensinpenger, det skulle bare mangle :wub: Er evig takknemlig om noen hadde kunnet kjøre meg, men skjønner at det kanskje er litt vanskelig å få til.

PS: Vil helst ikke sitte på med folk med blodig øks i bagasjerommet og den slags :P

skal du ha med deg hund?

Mulig et dumt spm, men ikke alle har med :P

Skrevet

skal du ha med deg hund?

Mulig et dumt spm, men ikke alle har med :P

Neida, det er bare vesle meg. Jeg er glad i mennesker, og sikler ikke. Røyter litt. Glad i å kjøre bil :P

Kan du kjøre meg? :wub:

Skrevet

Neida, det er bare vesle meg. Jeg er glad i mennesker, og sikler ikke. Røyter litt. Glad i å kjøre bil :P

Kan du kjøre meg? :wub:

Typen kjører :P Men han har personbil, og jeg har med bikja. så kan bli trangt...

Skrevet

Typen kjører :wub: Men han har personbil, og jeg har med bikja. så kan bli trangt...

Ååh.. Kjører dere forbi her da, sånn omtrent? For hvis det er OK for dere, har ikke jeg noe i mot å sitte trangt. Jeg kan godt bli skvist mot en border collie, om det er greit for den. Men selvfølgelig, går det ikke så går det ikke. Ville bare si ifra om at jeg ikke er kresen. Og jeg tar bare ett sete, altså. Hihihi. Når drar dere, da?

Skrevet

Ååh.. Kjører dere forbi her da, sånn omtrent? For hvis det er OK for dere, har ikke jeg noe i mot å sitte trangt. Jeg kan godt bli skvist mot en border collie, om det er greit for den. Men selvfølgelig, går det ikke så går det ikke. Ville bare si ifra om at jeg ikke er kresen. Og jeg tar bare ett sete, altså. Hihihi. Når drar dere, da?

Jeg kan jo hvertfall høre med typen...

Og da må du sitte bak me bc min :wub: Vi kjører hvertfall igjennom oslo, det er det jeg vet. haha. Bor i lillestrøm.

Vi drar nok sånn at vi er der 9 eller 10, så litt tidlig kanskje. hehe. Og ennå ikke funnet ut om vi skal overnatte... eller ikke..

Skrevet

Jeg kan jo hvertfall høre med typen...

Og da må du sitte bak me bc min :P Vi kjører hvertfall igjennom oslo, det er det jeg vet. haha. Bor i lillestrøm.

Vi drar nok sånn at vi er der 9 eller 10, så litt tidlig kanskje. hehe. Og ennå ikke funnet ut om vi skal overnatte... eller ikke..

Ja, så kult! Så kan Rex og jeg ha billeker og greier :P Hihi. Skal dere fra Lillestrøm til Drammen kjører dere gjennom Sandvika, men dere må jo ta av fra E18 for å kunne stoppe og hente meg, da. Men hvis det er greit, kan jeg godt stå og vente i Sandvika. Og jeg klarer sikkert å komme til Sandvika i 9-tiden, om jeg må :P

Hvis dere ikke kan kjøre tilbake går det sikkert greit, jeg kan se om jeg får noen andre til å hente meg. Én vei er bedre enn ingenting ^_^

Men du får høre med ham og se om det går eller ikke :wub:

Skrevet

Åkidåki, får vente og se da! :wub:

Kan se dårlig ut, desverre. Vi aner ikke når vi drar ennå. For om vi skal overnatte drar vi sikkert fredag. og jeg vet ingenting ennå... Så prøv å finn noen andre du :P som kan gi deg et sikkert svar..

Skrevet

Det går fint, jeg har funnet noen som i hvert fall kan kjøre meg til, og resten ordner seg. Tusen takk for at du tilbød deg å kjøre da, det var veldig hyggelig! Og kanskje vi treffes der nede? :)

Skrevet

Det går fint, jeg har funnet noen som i hvert fall kan kjøre meg til, og resten ordner seg. Tusen takk for at du tilbød deg å kjøre da, det var veldig hyggelig! Og kanskje vi treffes der nede? :)

Det er ikke umulig :P Se etter ei med brun bc, :P men ikke forvent at jeg vet hvem du er :P hehe..

Blir nok muligens at jeg overnatter også, og da prøver vi å dra fredag

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hvordan ser deres morgenrutiner ut med valp/hund før dere skal på jobb? Ønsker å høre litt hva andre gjør. valpen vår våkner som regel mellom 06-06.30. Vi tar han da ut i ca 15 min slik at han får gått på do, når vi kommer inn igjen så leker vi litt og trener på kommandoer før han får frokosten sin, så er det litt ut på do igjen før vi går inn, får litt hjernetrim og så er det inn i valpebingen når vi reiser på jobb. Hvordan legger dere opp starten av dagen deres?
    • @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...