Gå til innhold
Hundesonen.no

Aiko og Ally


ceccy

Recommended Posts

Dette er da godgutten min Aiko. Han er blanding av border collie, golden og labrador. Han er nå 3 år gammel og nyter livet. Trener agility og lydighet med ham.

Dette er da dalmatineren min Ally. Hun er 10 uker i dag. Foreldrene er Spotnik's Snow Storm og Dalmo's Xantippe. Tenker det blir lydighet og agility på henne og med tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å følge søte lille Ally (eller var det Trine Lise ;) )fremover.Rosinen er jo bare 4 uker eldre, så det er kjekt å ha andre med Dalmis valper her.Dele frustrasjon og glede og fortelle alle andre att prikker er best.

Siri,Tussi og Rosin

www.prikkedyret.com

Jeg skal love deg at hun heter ikke Trine Lise her i huset! :rolleyes:

Frustrasjonen har ikke vist seg her enda, men den kommer kanskje med tiden :P hun virker som en veldig lærevillig liten jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et lekkert bilde av Ally.

Lykke til med valpetiden... Dalmisvalper er ikke helt som andre valper.

Så artig at det er så mange dalmiser her. Også med valper, da gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmenjisses!Et lite prikkedyr! så MORRO !Hvorfor har ikke jeg sett denne da, hæ, hæ, hæ???*flir*

Kan jeg få kooose ?? :rolleyes::) (risiko for tyveri..hihihi) :P

<_< Tyveri? <_< Da får du iallefall ikke kose! :P Vi får ta å møtes en dag med vovsene da vet du, så kan du få kose masse! Hun er en skikkelig kosegris! :rolleyes:

Hadde vært greit om hun kunne få hilse på en dobermann også etterhvert ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<_< Tyveri? <_< Da får du iallefall ikke kose! :wub: Vi får ta å møtes en dag med vovsene da vet du, så kan du få kose masse! Hun er en skikkelig kosegris! :rolleyes:

Hadde vært greit om hun kunne få hilse på en dobermann også etterhvert ja!

hihi.....-får ha tyverialarm på henne du.... :):P og Odin er veldig glad i sånne små! :P (kose med dem altså... :P )

Bare gi en lyddu! Jeg er sykemeldt, og har goood tid om dagene! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi.....-får ha tyverialarm på henne du.... :P:icon_redface: og Odin er veldig glad i sånne små! :P (kose med dem altså... :P )

Bare gi en lyddu! Jeg er sykemeldt, og har goood tid om dagene! hehe

Og jeg går hjemme stort sett hele dagen! Har ikke du bil nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi fått møte den lille, og guri så søt!! :D:D

DEN lille godklumpen,og bare glad jo..hihih...tilogmed med et stk mongo Odin,som hadde "litt" trøbbel med å ligge stille som han fikk beskjed om.. :rolleyes:

Og det var nok ikke kun med som ble valpesjuk av denne lille jenta nei! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...