Gå til innhold
Hundesonen.no

En utrolig lite redd katt?


Vala

Recommended Posts

Hehe, ikke sant!! Men jeg må innrømme, at hadde det vært en av mine, så tror jeg at jeg ville blitt skikkelig bekymra for at den skulle møte enden på livet ganske så kjapt hvis den er tøff nok til å hvese til en bjørn. Altså, en bjørn er redd, men kanskje den andre bjørnen ikke er det, hehe.. og da ser det jo stygt ut for lille "pusur" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg har møtt en slektning av den kjetta..På en gangbru der mamma bodde før.Jeg kom med henrik og syrrans curly, og der var beistet.Han bare blåste seg opp , og rikket seg ikke en meter.Kattevante curly Gadi ble usikker og flaket med blikket.Så jeg bandt bikkjene og gikk mot dyret for å få den vekk,Vi skulle jo forbi for pokker!

Men nei . ikke tale om, katta skultolmt mot meg og snek seg mot meg med mord i klørne..

Vi måtte bare snu vi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg har møtt en slektning av den kjetta..På en gangbru der mamma bodde før.Jeg kom med henrik og syrrans curly, og der var beistet.Han bare blåste seg opp , og rikket seg ikke en meter.Kattevante curly Gadi ble usikker og flaket med blikket.Så jeg bandt bikkjene og gikk mot dyret for å få den vekk,Vi skulle jo forbi for pokker!

Men nei . ikke tale om, katta skultolmt mot meg og snek seg mot meg med mord i klørne..

Vi måtte bare snu vi...

:):( Sorry, men nå ler jeg så jeg griner!! Hehe, til og med jeg (som aldri lar vær å trekke Sofus forbi en katt) ville nok snudd hvis jeg hadde møtt på den oppførselen der... hihhiiii

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:):( Sorry, men nå ler jeg så jeg griner! Hehe, til og med jeg (som aldri lar vær å trekke Sofus forbi en katt) ville nok snudd hvis jeg hadde møtt på den oppførselen der... hihhiiii

ja huff, den var ekkel... måtte nesten klype meg i armen , jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...