Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater/Kritikker


LiLi

Recommended Posts

Har ikke Cello sine, men her er Tassen sine :wink:

Første utstilling: 2 JK

"11 mnd. Meget bra hode og uttrykk. Bra hals, ennå smal i kroppen. Avfallende kryss. Litt for høy hale i bevegelse. Normalt vinklet. Meget bra pels. Utmerket temerament, men litt stresset."

Leknes 28.08.04: 1 AK & res VK

”Snyggt hode, tiltalende uttrykk. Vakre øgon. Tilreklig hals. Bra brøstkorg. (Noe med skuldrene, klarer ikke å tyde) Meget bra kryss. Kør seg v/ god steglengd og drive. Velpleiet. Behøver ringtrening.”

Leknes 29.08.04: 1 AK & 4 VK

”Maskulin hann. Meget god typ og balans. Meget godt hode og uttrykk. God hals. Velkroppet. Tilstrekkelig vinklet foran og bak. Meget god pelslival. Litt for `glad` haleføring. Gode bevegelser.”

Vi håper jo at det skal gå bedre nå på utstillinga i Bodø 18.-19. juni, siden vi har vært på sosialtrening i hele vår/vinter/høst :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det gjør det sikkert :) Morsomt.

Altså jeg mente sånn fremover, på de utstillingene dere skal på i sommer og sånn. Der kanskje flere av oss er, hadde vært morsomt å lagt dem ut her da, men det er jo selvsagt frivillig :D Jeg kommer også til å legge ut mine på hjemmesiden regner jeg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm athene skal på sin første den 19 juni :-o

det går sikkert bra men blir alltid nervøs lenge før jeg skal i ringen,

jeg er ikke nervøs pga henne men for at jeg skal gjøre det store dume og tryne eller noe slikt :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm athene skal på sin første den 19 juni :-o  

det går sikkert bra men blir alltid nervøs lenge før jeg skal i ringen,

jeg er ikke nervøs pga henne men for at jeg skal gjøre det store dume og tryne eller noe slikt :oops:

Jeg også! Hvor skal du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mia_cavalier

Garantert til Bodø, siden hun bor der (?)

ja nettopp i bodø =D> hehehe

de skal ha utstilling på en kunstgressbane ikke så mange min unna her jeg bor :) =D>

jeg får håpe og krysse fingrene og be værgudene om godt vær hvis ikke

så blir det vel en trassig shih tzu frøken som går i ringene hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan skrive den jeg fikk på Oscar i helga for den har jeg liggende her:

Åpen unghund klasse, hann Dommer: Dodo Sanahl, Sverige.

Utmerket hode litt bredt bårede ører. bra hals, rygg og haleansetning. flott hale. dyp kropp. litt lang i lenden. beveger seg godt, med drive. Trivelig vist.

Premiering: 1.premie, 2.plass med HP og 5.beste hannhund

Kritikkene vi får senere vil være på hjemmeside=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...