Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesportens helg

Huldra

Recommended Posts

Noen som skal til Granåsen i helgen? NKK arrangerer hundesportens helg, med foredrag, oppvisning, stands osv.

Jeg har tenkt meg i vei, men tror jeg må ta buss, i alle fall ene veien. Er det forresten noen som vet mer om det? Er det innendørs, eller er det ute (foredragene altså), slik at man kan ta med hund?

Link er her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en tråd om dette igår, den finner du under dette innlegget.

Ååå.. så ikke der engang, siden det er i Trondheim, og folk fra andre steder har null interesse av å vite at det er utstilling/arrangement i her.. Jaja.. Skal jeg slette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må melde seg på raseparaden sikkert? Kanskje det er bare en utvalgt hund i hver rase?

Jeg trur ikke det er påmelding..du kan bare møte opp i oppsamlingsringen ved langrensarenaen klokken 13.00 så vidt jeg forstod. Anntall hunder i vær rase trur jeg også er ubegrenset. Men for å være sikker kan du sende mail til raseklubb avdelingen i midtnorge visst wheaten klubben har det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Ser Nordenfjelske Fuglehundklubb etterlyser en GS og en ES(!) til hundesporten helg.. ;D

Må nesten få fadern eller modern til å ringe :)

Edit: Sent melding..Venter på svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer! :)

Tenkte først å komme på søndag, men siden det mest interessante er på lørdag vurderer jeg å dra da istedet. Er litt usikker.. Men jeg og mamma tar i hvert fall bussen innover med Albin :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså, jeg skal ha med Tinka og det er et par av foredragene som ser interessante ut (særlig forebygging av skader). Kan jeg få med meg det? Jeg regner med det holdes innendørs, skal jeg da ta med meg Tinka inn på foredraget liksom?

Om det bare er å møte opp og gå i raseparaden så høres jo det veldig morsomt ut. Jeg kan jo prøve meg..?

Forresten - mobilen min fungerer ikke akkurat nå så dere må nesten bare se etter meg om dere vil møte oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 mnd. gammel berner sennen hannhund selges billig!

Fy f**n Albin var helt ****** i dag! Skjønner ikke hva som gikk av han, for han har aldri oppført seg sånn før :D

Det ble litt slitsomt å være der i dag, når Albin var helt umulig. Så vi kommer nok ikke i morgen.

Trur forresten at jeg så noen av dere der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må komme bort om dere ser oss da veit dere! Vi er ikke skumle, og sjelden vanskelige å få øye på (bare se etter nærmeste ansamling av tre-fem forskjellige hunderaser som sikler/rir/leker på hverandre, så er det sikkert soniser).

Jeg er forresten solbrent. I morgen skal jeg ta på solkrem, og dessuten skal jeg muligens prøve meg på å la Tinka bade løs i andedammen.

Kjersti og Christine: Dere får legge inn bilder! Og andre også selvsagt, om det var flere som tok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Ja, om dere ser 5-6 gale hunder som leiker(blandt anet en stein G_A_L ES), så bare kom bort, vi er soniser hele gjengen :)

Jeg er også veldig solbrent på nesa mi..Det sviir..Råder ALLE til å ha med solkrem i morgen.

Skal legge ut bilder vettu...Det ble nesten bare de på bjørnen, men det går da fint det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Og dere, om flere av sonisene vil hive seg på oss( Altså..vi som var sammen i dag) så har vi stoooore planer :)

Vi skal ha hundene løse/ i langline og la de badeeeee....

Så om du ikke tåler å bli våt, så...Ehm.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
    • Jeg har jo vært inne på tanken, særlig nå i perioden jeg ikke fikk lekt med han. Men i utgangspunktet bør det være mer enn nok. I tillegg til korte lufteturer er han en time i skogen ila formiddagen, og får en økt eller to med spor/lydighet/felt/rundering ila ettermiddagen/kvelden. Jeg har sluttet med all trening inne fordi det tydelig bygger stress, men han bør ikke være understimulert totalt sett. Mellom øktene får han også mye ro og søvn
    • Du har en ganske aktiv hunderase, hvor mye aktivitet får han i løpet av en dag? Selv om han ikke har kunnet leke har han vel fått både tur og aktivitet, håper jeg? Hodearbeid, søk, triksetrening? Jeg ville lagt mer arbeid i ro og trygghet rundt måltider, og ro- og hodetrening etter trening og hundemøter og andre stressede situasjoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...