Gå til innhold
Hundesonen.no

Melsom


Guest Vicky

Recommended Posts

Så moro! Da sees vi i ringen på søndagen! ;)

skal du gå kl 2 du å? :P

så morro! :P Klasse 2 er en kjempemorsom klasse. Har gått kjempemange ganger i klassen selv om jeg hadde opprykk bare for konkuransetreningens skyld :P

hehe kan bli morro å se hvordan det går, men det er mye nytt og det er bra. begynner å bli kjedelig kl 1 nå. konkurransetrening har de jo kjempegodt av :P

*Endret av moderator Nina, dobbelpost*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da var den store helgen her! :P

Margrete, Ingvild (Aya) og jeg drar nedover om en liten time, hvis det er noen som ser oss så må dere komme bort å si hei! :P

Lykke til, til alle som skal gå!! :P :P Gleder meg til bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var den store helgen her! :P

Margrete, Ingvild (Aya) og jeg drar nedover om en liten time, hvis det er noen som ser oss så må dere komme bort å si hei! :P

Lykke til, til alle som skal gå! :P :P Gleder meg til bilder!

Om noen skulle være i tvil. Jeg (margrete altså) er den som går i front og ser pottesur (les konsentrert) ut, Marianne går bak meg og fjoller, enda hun har fått beskjed om å skjerpe seg og ta hensyn. Bakerst kommer en lettere oppgitt, men fnisende Yngvil med valp på armene. Vi har da altså med oss, to tri. bc og en Lita, som skaper det komplette kaos...

Lykke til alle som skal gå i helgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen skulle være i tvil. Jeg (margrete altså) er den som går i front og ser pottesur (les konsentrert) ut, Marianne går bak meg og fjoller, enda hun har fått beskjed om å skjerpe seg og ta hensyn. Bakerst kommer en lettere oppgitt, men fnisende Yngvil med valp på armene. Vi har da altså med oss, to tri. bc og en Lita, som skaper det komplette kaos...

Lykke til alle som skal gå i helgen!

:P:P Det har du oss i et nøtteskall! :P (Og vet du er stressa nå så skal ikke pese deg sååå mye for at du IGJEN skrev Yngvil i steden for Ingvild :P )

Men nå må jeg tasse ut eller så blir den pottesure ihvertfall pottesur! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

Jeg tjuvstarta i hopp :P også glemte jeg hvor jeg skulle i agilityen. Så jeg sa hopp frem og sendte henne fra meg, og vicky hoppet selvfølgelig frem , men saken var den at egentlig skulle vi til pølsa! Hehe, sånn kan det gikk :P Men var kjempekorslig! Deilig vær, gode venner og VAFFLER :P (spiste bare to.... var flink til å holde meg unna ellers!) Var mange flinke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tjuvstarta i hopp :P også glemte jeg hvor jeg skulle i agilityen. Så jeg sa hopp frem og sendte henne fra meg, og vicky hoppet selvfølgelig frem , men saken var den at egentlig skulle vi til pølsa! Hehe, sånn kan det gikk :P Men var kjempekorslig! Deilig vær, gode venner og VAFFLER :P (spiste bare to.... var flink til å holde meg unna ellers!) Var mange flinke.

Hihi. Det som er så kjkt med slikt som skjedde i hoppen er at man aldri gjør det igjen :P En ting mindre å bekymre seg for :P Syntes dere var blitt veldig flinke siden jeg så dere sist, supert :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

Ja, hehe. har nok forhåpentligvis lært til neste gang(håper jeg). Merkelig at jeg var så nervøs i agilityen, mens i lydigheten glemmer jeg nervøsiteten. Rare greier. Må vel komme meg litt inn i rutinene.

Dere var kjempeflinke :P Stå på videre! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår gikk Lassie og jeg feilfritt, og fikk opprykksnapp på debuten i klasse 2, og fikk 2.plass :lol:

Idag fikk vi et riv, og endte på en 6 plass, men med 2. beste tid :D

Så alt i alt er jeg veldig fornøyd med helga! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår gikk Lassie og jeg feilfritt, og fikk opprykksnapp på debuten i klasse 2, og fikk 2.plass :lol:

Idag fikk vi et riv, og endte på en 6 plass, men med 2. beste tid :D

Så alt i alt er jeg veldig fornøyd med helga! :P

Gratulerer så mye, kjempemoro :P

Og grattis til Astrid med 1.napp i hopp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky
Dere er kjempe flinke Karine! :P:lol:

Og grattis til Astrid med 1.napp i hopp

Tusen takk Martine og Karine! Vet ikke om jeg greide å handle veeldig bra... men jeg nådde nå hvertfall målet mitt: Komme gjennom banen uten å glemme hvor jeg er(og hva som skjer), og prøve å ikke få nervesammenbrudd ved start. Sykt at jeg kan bli så nervøs i agility, når jeg nå i lp er så selvsikker :D Merkelige saker. Men morro var det hvertfall! Litt mye vaffel og is ble det, men det hjelper på selvtilliten. Haha.

Karine, deg fikk jeg desverre ikke sett så mye av :P Men jeg VET dere er kjempeflinke :P Så jeg kan bare si keep up the good work, også blir det spennende å se når lille Fenris kommer på banen!

Du gjorde også en flott prestasjon Martine! Så deg ikke idag, for jeg var litt rørete. Men dagen før på Agilityen var det jo kjempebra! Dere er flinke begge to! og man ser fremskritt for hvert stevne. Snart blir vel også Emil å se på Agilitybanen :P

Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

Men en ting! Har noen tatt bilder??? Isåfall er det mulig å se dem? Hadde vært litt artigt.

edit: også må jeg bare si at det var kjempemorro idag og igår! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk LP, men det er egentlig ikke noe å snakke om... Debuterte i klasse 2 på lørdagen, og følte meg ganske klar for det. Men Bira var ikke helt enig.... Hun hang ikke med i det hele tatt, låste seg på en hund utenfor ringen, og da var det gjort. Nullet på en haug av øvelsene og var skikkelig skuffet fordi jeg visste at hun egentlig kunne!

Men jeg ble i Sandefjord, for jeg hadde meldt søndag også. Og da gikk ting så meget bedre! Bira følte seg nok mye tryggere på stedet, og jeg var litt strengere da hun prøvde å låse seg på noe. (Det er liksom hennes måte å "slippe unna" på.) Hun lå på fellesdekken til tross for at hennes aller beste venninne, som hun er litt sykelig opptatt av, gikk i Eliteringen noen meter unna. Hun gjorde alle øvelsene greit, og til tross for at det ikke var SUPERT, så var jeg veldig fornøyd med at vi kom oss igjennom uten nuller og rot. Vi endte på 154,5 poeng (altså 5,5 unna opprykket) og fikk både merket og pallplassering. Er strålende fornøyd med Bira som klarte å ta seg sammen! Vinneren var et hestehode foran oss andre, og var den eneste som fikk 1. premie... HAdde vært gøy å få opprykket på andre forsøk (som vi fikk i klasse 1), men slik gikk det ikke.

Og så vant bestevenninnen Eliten på søndagen! Så da vanket det griseører til dem begge! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...