Gå til innhold
Hundesonen.no

Video om vår kommende tollervalp!


>Lene<

Recommended Posts

Utrolig søte hvalper! Jeg er kanskje bare litt misunnelig! ;)

Dere ønsket tips til hjemmesiden. Det jeg skulle ønske vi hadde hatt, hvis vi i det hele tatt hadde hatt et kamera, var en dokumentasjon på utviklingen Fibi har hatt siden hun kom til oss. Både utviklingen i trening og ferdighetsnivå og rene hverdagssiuasjoner som jeg jo vet at hun nå takler på en helt annen måte enn for et år side. Men det hadde vært gøy å kunne gått tilbake og sett utviklingen!

Det må jo være like gøy for dere som starter med helt fersk valp å kunne ha filmsnutter på ulike stadier i utviklingen. Ikke bare på eksteriør, men også på ferdigheter! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig søte hvalper! Jeg er kanskje bare litt misunnelig! ;)

Dere ønsket tips til hjemmesiden. Det jeg skulle ønske vi hadde hatt, hvis vi i det hele tatt hadde hatt et kamera, var en dokumentasjon på utviklingen Fibi har hatt siden hun kom til oss. Både utviklingen i trening og ferdighetsnivå og rene hverdagssiuasjoner som jeg jo vet at hun nå takler på en helt annen måte enn for et år side. Men det hadde vært gøy å kunne gått tilbake og sett utviklingen!

Det må jo være like gøy for dere som starter med helt fersk valp å kunne ha filmsnutter på ulike stadier i utviklingen. Ikke bare på eksteriør, men også på ferdigheter! :rolleyes:

Ja håper vi blir flinke til å ta frem kamera. Som mange sier, så fostår jeg at valpetiden er over på et blunk.

Får gå med foto- og videokamera hengende over skulderen konstant, så er vi sikre på å ikke gå glipp av noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

:):);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...