Gå til innhold
Hundesonen.no

Video om vår kommende tollervalp!

>Lene<

Recommended Posts

Skrevet

Hei,

For dere som har lyst å se en herlig video om 6 tollervalper, så har vi lagt ut en ny video på hjemmesiden vår.

Ikke helt taket på det med videoer på hjemmesiden enda, så derfor er ikke kvaliteten helt optimal enda ;)

Skrevet

Nåminnnnnnn, syntes de var kjempe søte! Også så "rolige" de var da, hehe... nydelig film, ingenting å utsette på det initativet!

Skrevet

Utrolig søte hvalper! Jeg er kanskje bare litt misunnelig! ;)

Dere ønsket tips til hjemmesiden. Det jeg skulle ønske vi hadde hatt, hvis vi i det hele tatt hadde hatt et kamera, var en dokumentasjon på utviklingen Fibi har hatt siden hun kom til oss. Både utviklingen i trening og ferdighetsnivå og rene hverdagssiuasjoner som jeg jo vet at hun nå takler på en helt annen måte enn for et år side. Men det hadde vært gøy å kunne gått tilbake og sett utviklingen!

Det må jo være like gøy for dere som starter med helt fersk valp å kunne ha filmsnutter på ulike stadier i utviklingen. Ikke bare på eksteriør, men også på ferdigheter! :rolleyes:

Skrevet

Utrolig søte hvalper! Jeg er kanskje bare litt misunnelig! ;)

Dere ønsket tips til hjemmesiden. Det jeg skulle ønske vi hadde hatt, hvis vi i det hele tatt hadde hatt et kamera, var en dokumentasjon på utviklingen Fibi har hatt siden hun kom til oss. Både utviklingen i trening og ferdighetsnivå og rene hverdagssiuasjoner som jeg jo vet at hun nå takler på en helt annen måte enn for et år side. Men det hadde vært gøy å kunne gått tilbake og sett utviklingen!

Det må jo være like gøy for dere som starter med helt fersk valp å kunne ha filmsnutter på ulike stadier i utviklingen. Ikke bare på eksteriør, men også på ferdigheter! :rolleyes:

Ja håper vi blir flinke til å ta frem kamera. Som mange sier, så fostår jeg at valpetiden er over på et blunk.

Får gå med foto- og videokamera hengende over skulderen konstant, så er vi sikre på å ikke gå glipp av noe ;)

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

:):);)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...