>Lene< Skrevet 5. Juni 2006 Rapporter Skrevet 5. Juni 2006 Hei, For dere som har lyst å se en herlig video om 6 tollervalper, så har vi lagt ut en ny video på hjemmesiden vår. Ikke helt taket på det med videoer på hjemmesiden enda, så derfor er ikke kvaliteten helt optimal enda
Vala Skrevet 5. Juni 2006 Rapporter Skrevet 5. Juni 2006 Nåminnnnnnn, syntes de var kjempe søte! Også så "rolige" de var da, hehe... nydelig film, ingenting å utsette på det initativet!
ida Skrevet 5. Juni 2006 Rapporter Skrevet 5. Juni 2006 Utrolig søte hvalper! Jeg er kanskje bare litt misunnelig! Dere ønsket tips til hjemmesiden. Det jeg skulle ønske vi hadde hatt, hvis vi i det hele tatt hadde hatt et kamera, var en dokumentasjon på utviklingen Fibi har hatt siden hun kom til oss. Både utviklingen i trening og ferdighetsnivå og rene hverdagssiuasjoner som jeg jo vet at hun nå takler på en helt annen måte enn for et år side. Men det hadde vært gøy å kunne gått tilbake og sett utviklingen! Det må jo være like gøy for dere som starter med helt fersk valp å kunne ha filmsnutter på ulike stadier i utviklingen. Ikke bare på eksteriør, men også på ferdigheter!
>Lene< Skrevet 5. Juni 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Juni 2006 Utrolig søte hvalper! Jeg er kanskje bare litt misunnelig! Dere ønsket tips til hjemmesiden. Det jeg skulle ønske vi hadde hatt, hvis vi i det hele tatt hadde hatt et kamera, var en dokumentasjon på utviklingen Fibi har hatt siden hun kom til oss. Både utviklingen i trening og ferdighetsnivå og rene hverdagssiuasjoner som jeg jo vet at hun nå takler på en helt annen måte enn for et år side. Men det hadde vært gøy å kunne gått tilbake og sett utviklingen! Det må jo være like gøy for dere som starter med helt fersk valp å kunne ha filmsnutter på ulike stadier i utviklingen. Ikke bare på eksteriør, men også på ferdigheter! Ja håper vi blir flinke til å ta frem kamera. Som mange sier, så fostår jeg at valpetiden er over på et blunk. Får gå med foto- og videokamera hengende over skulderen konstant, så er vi sikre på å ikke gå glipp av noe
Betty Skrevet 5. Juni 2006 Rapporter Skrevet 5. Juni 2006 Nååå så utrolig fine de var. Tollere . Jeg vil ha en slik en nå jeg, og ikke til neste år
Hilde Skrevet 5. Juni 2006 Rapporter Skrevet 5. Juni 2006 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
Audhild Skrevet 5. Juni 2006 Rapporter Skrevet 5. Juni 2006 Trenger vell ikke si hvor mye jeg gleder meg til å bli "tante" De er så utrooolig søte!!
Toya Skrevet 7. Juni 2006 Rapporter Skrevet 7. Juni 2006 utrolig nydelige... jeg syntes de er sjarmerende ja
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar