milie Skrevet 29. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2005 Nå har jeg henta Billy, så kommet litt mer info/bilder på siden hans. Mere bilder kommer nok etterhvert http://billythekid.moo.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 29. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2005 Åååhh han er sååå nusselig da hihi.. Halsbåndet mitt var også aaaalt for stort til LiLi når jeg henta henne, hun var jo sååå liten, mye mindre enn jeg hadde trodd. Det var til og med et stillbart halsbånd, som var på det strammeste hihi.. men hun har begynt å vokse inn i det nå da Du må legge ut flere bilder etter hvert da PS: Råder deg til å kjøpe sånn oksemuskel eller hva det heter til han. Det er no sånn tyggegreier som blir mykt når de tygger på det. Småtisser elsker sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milie Skrevet 29. Mai 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2005 hehe.. vokser vel inn i det etterhvert, ja! Får kjøpe et mindre i mellomtiden Mere bilder kommer, men han er enten på fanget eller 2 cm fra meg hver gang jeg finner det frem. Alt for nysgjerrig Takk, takk! Alt som kan tygges på/lekes med er selvfølgelig hjertelig velkommen! hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kobra_love Skrevet 29. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2005 Hei hei Nydelig liten tass GB signert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 29. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2005 JRT er så søt rase =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milie Skrevet 30. Mai 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2005 Oppdatert med dagens bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 30. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2005 Fin side Tøff liten tass 8) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milie Skrevet 30. Mai 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2005 Fin side Tøff liten tass 8) Helt klart en stor hund i liten "pakning" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milie Skrevet 30. Mai 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2005 Lagt ut 2 filmer + oppdatert i "dagboka" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 31. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2005 Lagt ut 2 filmer + oppdatert i "dagboka" Hvor er filmene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 31. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2005 Hvor er filmene? Bilder -> 30.mai 2005 -> øverst på den siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 31. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2005 Bilder -> 30.mai 2005 -> øverst på den siden Takk, men jeg får ikke sett den :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 31. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2005 Takk, men jeg får ikke sett den :? Funker til meg.. Men jeg anbefaler å åpne filmen i et nytt vindu. Åsså tar det vel en 3-4 minutter før den starter, stor fil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 31. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2005 Funker til meg.. Men jeg anbefaler å åpne filmen i et nytt vindu. Åsså tar det vel en 3-4 minutter før den starter, stor fil Jeg kunne velge imellom dette: "Lagre og "Avbryt" ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 31. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2005 Åh herlighet de nye bildene var nusselige da! Får ikke sett filmene jeg da Har sånn gammel treig pc... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 31. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2005 Du må legge ut bilder av Tassen og Kiara også Emilie! [-X Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 31. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2005 Du må legge ut bilder av Tassen og Kiara også Emilie! [-X Enig =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milie Skrevet 31. Mai 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2005 Jeg kunne velge imellom dette: "Lagre og "Avbryt" ... Hum... veit ikke jeg, nei.. Alle jeg har snakket med har fått sett de uten problem..!? :? http://gardsbruk.folldalsbonden.no/Sletten...ai/P5300007.MOV http://gardsbruk.folldalsbonden.no/Sletten...ai/P5300008.MOV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milie Skrevet 31. Mai 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2005 Du må legge ut bilder av Tassen og Kiara også Emilie! [-X Hehe.. Hadde de bare vært litt lettere å ta bilde av Men det kommer vel, etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 31. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2005 Hum... veit ikke jeg, nei.. Alle jeg har snakket med har fått sett de uten problem..!? :? http://gardsbruk.folldalsbonden.no/Sletten...ai/P5300007.MOV http://gardsbruk.folldalsbonden.no/Sletten...ai/P5300008.MOV :? Funker'nte :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milie Skrevet 31. Mai 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2005 Hmm.. nei, nei... :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar