milie Skrevet 29. Mai 2005 Rapporter Skrevet 29. Mai 2005 Nå har jeg henta Billy, så kommet litt mer info/bilder på siden hans. Mere bilder kommer nok etterhvert http://billythekid.moo.no/
LiLi Skrevet 29. Mai 2005 Rapporter Skrevet 29. Mai 2005 Åååhh han er sååå nusselig da hihi.. Halsbåndet mitt var også aaaalt for stort til LiLi når jeg henta henne, hun var jo sååå liten, mye mindre enn jeg hadde trodd. Det var til og med et stillbart halsbånd, som var på det strammeste hihi.. men hun har begynt å vokse inn i det nå da Du må legge ut flere bilder etter hvert da PS: Råder deg til å kjøpe sånn oksemuskel eller hva det heter til han. Det er no sånn tyggegreier som blir mykt når de tygger på det. Småtisser elsker sånt
milie Skrevet 29. Mai 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Mai 2005 hehe.. vokser vel inn i det etterhvert, ja! Får kjøpe et mindre i mellomtiden Mere bilder kommer, men han er enten på fanget eller 2 cm fra meg hver gang jeg finner det frem. Alt for nysgjerrig Takk, takk! Alt som kan tygges på/lekes med er selvfølgelig hjertelig velkommen! hehe..
milie Skrevet 30. Mai 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Mai 2005 Fin side Tøff liten tass 8) Helt klart en stor hund i liten "pakning"
milie Skrevet 30. Mai 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Mai 2005 Lagt ut 2 filmer + oppdatert i "dagboka"
Cavalier&Collie Skrevet 31. Mai 2005 Rapporter Skrevet 31. Mai 2005 Lagt ut 2 filmer + oppdatert i "dagboka" Hvor er filmene?
Ina Skrevet 31. Mai 2005 Rapporter Skrevet 31. Mai 2005 Hvor er filmene? Bilder -> 30.mai 2005 -> øverst på den siden
Cavalier&Collie Skrevet 31. Mai 2005 Rapporter Skrevet 31. Mai 2005 Bilder -> 30.mai 2005 -> øverst på den siden Takk, men jeg får ikke sett den :?
Ina Skrevet 31. Mai 2005 Rapporter Skrevet 31. Mai 2005 Takk, men jeg får ikke sett den :? Funker til meg.. Men jeg anbefaler å åpne filmen i et nytt vindu. Åsså tar det vel en 3-4 minutter før den starter, stor fil
Cavalier&Collie Skrevet 31. Mai 2005 Rapporter Skrevet 31. Mai 2005 Funker til meg.. Men jeg anbefaler å åpne filmen i et nytt vindu. Åsså tar det vel en 3-4 minutter før den starter, stor fil Jeg kunne velge imellom dette: "Lagre og "Avbryt" ...
LiLi Skrevet 31. Mai 2005 Rapporter Skrevet 31. Mai 2005 Åh herlighet de nye bildene var nusselige da! Får ikke sett filmene jeg da Har sånn gammel treig pc...
LiLi Skrevet 31. Mai 2005 Rapporter Skrevet 31. Mai 2005 Du må legge ut bilder av Tassen og Kiara også Emilie! [-X
Cavalier&Collie Skrevet 31. Mai 2005 Rapporter Skrevet 31. Mai 2005 Du må legge ut bilder av Tassen og Kiara også Emilie! [-X Enig =D>
milie Skrevet 31. Mai 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Mai 2005 Jeg kunne velge imellom dette: "Lagre og "Avbryt" ... Hum... veit ikke jeg, nei.. Alle jeg har snakket med har fått sett de uten problem..!? :? http://gardsbruk.folldalsbonden.no/Sletten...ai/P5300007.MOV http://gardsbruk.folldalsbonden.no/Sletten...ai/P5300008.MOV
milie Skrevet 31. Mai 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Mai 2005 Du må legge ut bilder av Tassen og Kiara også Emilie! [-X Hehe.. Hadde de bare vært litt lettere å ta bilde av Men det kommer vel, etterhvert
Cavalier&Collie Skrevet 31. Mai 2005 Rapporter Skrevet 31. Mai 2005 Hum... veit ikke jeg, nei.. Alle jeg har snakket med har fått sett de uten problem..!? :? http://gardsbruk.folldalsbonden.no/Sletten...ai/P5300007.MOV http://gardsbruk.folldalsbonden.no/Sletten...ai/P5300008.MOV :? Funker'nte :?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar