Gå til innhold
Hundesonen.no

Donny er ikke helt seg selv...


Recommended Posts

Donny er ikke seg selv idag, han leker ikke inne(noe han bruker å gjøre. fikk han såvidt til å leke med flaske ute. han går rundt med ørene bak, vil ikke ta imot godbiter. å om jeg ber han komme til meg så sitter han under skrivepulten der han alltid ligger og skjelver... blir bekymra jeg, kan vere han er inne i en fase men uff...

Han vil ikke ha Mette-Marit en gang(er nok kun Caroline her inne som vet hvem dette er) :)

han bare ligger her, sover akkurat nå da.

Er det bare jeg som er hønemor eller? har tendenser til å overreagere innimellom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner meg om Aqita da hun var inne i en slik "fase" :P Hvis jeg feks. plystret på henne gikk hun bare under bordet og skalv som bare det. Akkurat som om hun var redd meg, selv om jeg ikke kan komme på jeg gjorde noe som kunne ha skremt henne, uten at jeg evt hadde gjort det med vilje! :) Men det gikk over.. Hvis det fortsetter over lengre tid eller han blir verre/gjør flere ting som er uvanlig til ham å være er det kanskje lurt å ringe vet'n..? :P

Håper han blir bedre, og at det ikke er noe galt! ;)

Klem Hanne & Aqita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg skjønner godt at du blir bekymret. Det hadde jeg også blitt! Har ingenting å komme med av egne erfaringer, ville bare trøste en annen hønemor ;)

Hold oss oppdatert da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten har blitt helt fin igjen. Forstår ikke helt hva det kan ha vert da :s

Så bra han er fin igjen da :P

Simba var litt rar her om dagen han å.. Han er en super aktiv hund som du sikkert vet ;):P

Han bare la seg ned hele tiden å ville ikke noe. IKKE leke engang med yndlingsleka si :P nemlig ball :P

Men tenkte jeg skulle kontakte dyrlegen dagen etter om han ikke var bra.. Men dagen etter var han heldigvis bra igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Brukte ca 1 år på tilvenning. Hunden var på det tidspunktet 6år og katten ca 1,5år. Brukte grinder for å skille de innendørs og motbetinging som treningsmetode.  Hunden har alltid vært ganske gira på å jage katter, så er ganske overasket over at de ble venner til slutt. Skal sies at katta er ganske hard i hode og oppsøkte hunden selvom hunden ble gærn.  Med valp ville jeg sørget for at den overhode ikke får jage kattene. 
    • Hei! Vi har en toller valp som nå snart er 6 måneder. Hatt han i 4 måneder nå. Han er vill etter våre 2 katter, vil jage de, noe vi ikke lar han få lov til. Vi bruker belønningsbaserte metoder og kjefter ikke eller bruker streng stemme når han bjeffer eller bykser mot kattene i bånd, men forholder oss rolige og avleder han/ber han komme/sitte ol. Vi belønner rolig atferd og kontakt med oss rundt kattene men det går ikke å ha han løs i samme etasje med de, da bare løper han bort til de og kattene løper vekk med en gang. Vi har et kattetre de sitter i med egen tilgang fra trappa (de har hele trappa og 2. Etage for seg selv).  Vil gjerne høre deres erfaringer om hvor lang tid det kan ta å få de til å leve sammen i fred.  Ps: ønsker ikke diskusjon på valg av belønningsbasert metode.
    • Dette med hundenavn ble litt interessant her jeg bor: Naboen ville kalle valpen sin for Bindi. Og da kom jeg til å tenke på andre i hundeklubben som har fått valp i løpet av det siste året; Indi, Chili, Isi, Tilli og Milli osv (nå skriver jeg navnene som du uttalet; de skrives gjerne med "Y" eller "ee" eller "ie") - Veldig populært med to i'er i navnet. Da jeg fikk min forrige hund var det langt mer variasjon; Bamse, Sky, Nova, Luna, Peik, Sol osv... Er dette bare hos oss? Eller er disse navnene med to i'er mer vanlig over hele landet?
    • Utrolig fin og kjekt å lese at du er så aktiv med han 
    • Glemt å oppdatere med 7 måneders bilde. Ikke har jeg fått veid eller målt han heller. Kommer tilbake med det senere.    Vel, her er Tempo 7 måneder gammel. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...