Gå til innhold
Hundesonen.no

Slalom

Guest Christine

Recommended Posts

Guest Christine

En En 60 cm 12 pinners slalom.

Hva ville du ha betalt for en sånn en?

Pinner som man kan ta av og på..Sånn slalom de felste har.. :P

Om jeg vil kan jeg kjøpe en for 1200, det er litt dyrt, men jeg har ikke bestemt meg.

Nå har jeg plastikk pinner i hagen da, og vinden tar de foooort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Hmm...hundeskolen sa de kunne be mannen som lager slalomene til de, at han skulle lage flere, om noen ville ha. Og den ble da på 1200,-

Men jeg hopper over denne gangen ;)

Har kjøpt blomsterpinner, og det har fungert..

Litt trening hver dag med den har fungert, og hunden min går hele slalomen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke kjøpt en for 1200,- Da hadde jeg heller klart meg med gjerde påler fra felles kjøpet.

Men jeg var så heldig og fikk kjøpt en slalom for 200,- men det var bare flaks ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En En 60 cm 12 pinners slalom.

Hva ville du ha betalt for en sånn en?

Pinner som man kan ta av og på..Sånn slalom de felste har.. ;)

Om jeg vil kan jeg kjøpe en for 1200, det er litt dyrt, men jeg har ikke bestemt meg.

Nå har jeg plastikk pinner i hagen da, og vinden tar de foooort

Jeg ville droppet å kjøpe "skikkelige" slalompinner. Hvorfor ikke kjøpe 12 kosteskaft? Mye mer rimeligere, og det er ikke mer enn det du trenger. Samt at vinden tar definitivt ikke tak i disse, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som nevner blomsterpinner: Er det sånne bambuspinner? Tror jeg skal ta en tur på plantasjen i dag, jeg. Hvis det ikke er altfor hellig i dag og, da! Sukk!

Nope, her i Bergen er det iaf ikke fullt så hellig. Plantasjen er åpen til 1800. Så nå kjører vi ut på tur, men det blir nok ingen pinner i vår hage. Til det, så nekter huseier oss ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må da gå an å få tak i vanlige skistaver på loppemarked eller noe? Vi har ikke begynt med agillity, men har utrolig lyst.Finnes dessverre ingen steder vi kan trene. Ser ikke for meg at vi danderer med skistaver på plenen til borettslaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det låter billigt. Vårt slalom kostade 1 800 för skenan + 60 x 12 för pinnarna. Svenska kronor, förresten. Under 1 200 kommer man nog inte. Blompinnar, skidstavar och annat i all ära, men har man en snabb hund med tryck i, så kommer man inte långt med sådant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men man ser jo at mange av disse "agility start kit'ene" er bare noe juggel som ikke vil holde i lengden. Tynne som tannpirkere og er buet allerede før man har brukt dem. Jeg ville iallefall aldri ha betalt 1000 kr for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner egentlig ikke vitsen i å kjøpe en så dyr slalåm jeg, eller er det bare meg?

Hvorfor brukte over tusen kroner når man kan få en like solid og grei for under 200?

Berätta för mig var jag får tag på det... så skulle jag gärna betala 200...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strømpinnene fra felleskjøpet f.eks.

Eller bank noen solide pinner ned i bakken. Verre er det da ikke...

EDIT: Kan innrømme at det kanskje blir litt annerledes med en større type hund enn f.eks. min.

Men fra små til mellomstore hunder, må vel noen strømpinner funke like bra som en kjøpt en? I tillegg til at en strømpinne koster 20 kr stykket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strømpinnene fra felleskjøpet f.eks.

Eller bank noen solide pinner ned i bakken. Verre er det da ikke...

EDIT: Kan innrømme at det kanskje blir litt annerledes med en større type hund enn f.eks. min.

Men fra små til mellomstore hunder, må vel noen strømpinner funke like bra som en kjøpt en? I tillegg til at en strømpinne koster 20 kr stykket...

Jodå. Jag har haft strömpinnar hemma, men jag lovar dig att det inte är en hållbar lösning om du har en snabb large-hund och dessutom gärna vill jobba med att få en sinnessjuk fart i slalom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...