Gå til innhold
Hundesonen.no

Bærum


Kristina

Recommended Posts

Jeg kommer fra Bærum :P

Jeg vet dessverre at mye er sant, og at det er et typisk sossested, men at 90% er sosser er å ta litt hardt i. Jeg bor til og med i Østre Bærum, den mest sossete siden av Bærum, og ser at jeg har en del sosser rundt meg da :P Alikevel kan jeg si med hånden på hjertet at jeg ikke er soss, og mange av vennene mine er heller ikke det.

Men selv jeg må innrømme at det passer meget bra med de fleste folk som er å skue rundt meg :P

(Bare ikke tro at alle her er sånn da folkens. Av og til sier jeg at jeg kommer fra Oslo i stedet for Bærum, bare for ikke å bli dømt med en gang.)

Forressten finnes det enda flere sosser på vestkanten av Oslo, bare tenk på Homenkollen. Mener at det ligger i Oslo, ja :P

Ellers ble jeg over hodet ikke støtt av dette innlegget. Synes egentlig bare det var utrolig morsomt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer fra Bærum :P

Jeg vet dessverre at mye er sant, og at det er et typisk sossested, men at 90% er sosser er å ta litt hardt i. Jeg bor til og med i Østre Bærum, den mest sossete siden av Bærum, og ser at jeg har en del sosser rundt meg da :P Alikevel kan jeg si med hånden på hjertet at jeg ikke er soss, og mange av vennene mine er heller ikke det.

Men selv jeg må innrømme at det passer meget bra med de fleste folk som er å skue rundt meg :P

(Bare ikke tro at alle her er sånn da folkens. Av og til sier jeg at jeg kommer fra Oslo i stedet for Bærum, bare for ikke å bli dømt med en gang.)

Forressten finnes det enda flere sosser på vestkanten av Oslo, bare tenk på Homenkollen. Mener at det ligger i Oslo, ja :P

Ellers ble jeg over hodet ikke støtt av dette innlegget. Synes egentlig bare det var utrolig morsomt :P

Nei 90% synes jeg er akkurat passe :P Men nå driver ikke jeg med undersøkelse på Blærum, eller noe...

Men noen ganger føles det som 90% av alle i Bærum er sosser :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer fra Bærum :P

Jeg vet dessverre at mye er sant, og at det er et typisk sossested, men at 90% er sosser er å ta litt hardt i. Jeg bor til og med i Østre Bærum, den mest sossete siden av Bærum, og ser at jeg har en del sosser rundt meg da :P Alikevel kan jeg si med hånden på hjertet at jeg ikke er soss, og mange av vennene mine er heller ikke det.

Men selv jeg må innrømme at det passer meget bra med de fleste folk som er å skue rundt meg :P

(Bare ikke tro at alle her er sånn da folkens. Av og til sier jeg at jeg kommer fra Oslo i stedet for Bærum, bare for ikke å bli dømt med en gang.)

Forressten finnes det enda flere sosser på vestkanten av Oslo, bare tenk på Homenkollen. Mener at det ligger i Oslo, ja :P

Ellers ble jeg over hodet ikke støtt av dette innlegget. Synes egentlig bare det var utrolig morsomt :P

Uff, jeg kommer fra asker jeg, og tyr veldig ofte til "akershus" eller "oslo". Spesielt i russetida hadde vi ikke verdens beste rykte, og her på sørlandet hvor jeg går på skole, er ikke asker- og bærumsfolk veldig populære. Men men! Vi får bare stå frem som gode eksempler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei 90% synes jeg er akkurat passe :P Men nå driver ikke jeg med undersøkelse på Blærum, eller noe...

Men noen ganger føles det som 90% av alle i Bærum er sosser :P

La oss si 80% :P Neida. Det er mye mindre enn du tror. Det er bare det at det er de som roper høyest du ser vet du. Vi litt mer nøytrale er det mange av, vi synes bare ikke så godt...

Uff, jeg kommer fra asker jeg, og tyr veldig ofte til "akershus" eller "oslo". Spesielt i russetida hadde vi ikke verdens beste rykte, og her på sørlandet hvor jeg går på skole, er ikke asker- og bærumsfolk veldig populære. Men men! Vi får bare stå frem som gode eksempler!

Ja, det er nesten litt dumt at vi må vegre oss for å si hvor vi kommer fra for ikke å bli stemplet som soss :rolleyes: Alikevel vet jeg med meg selv at jeg er alt annet en sossete (Skiller meg mer ut, en jeg passer inn i Bærum) , og at jeg har venner som heller ikke er det (er selvfølgelig venner med noen "sosser" også) , og da kan jeg trygt le litt av alle ryktene om Bærum. For mye er jo sannt, mens noe ikke stemmer helt med virkeligheten.

Hihi.. Ja, vi får gå fram som noen gode eksempler :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er nesten litt dumt at vi må vegre oss for å si hvor vi kommer fra for ikke å bli stemplet som soss :rolleyes: Alikevel vet jeg med meg selv at jeg er alt annet en sossete (Skiller meg mer ut, en jeg passer inn i Bærum) , og at jeg har venner som heller ikke er det (er selvfølgelig venner med noen "sosser" også) , og da kan jeg trygt le litt av alle ryktene om Bærum. For mye er jo sannt, mens noe ikke stemmer helt med virkeligheten.

Sikker på at du ikke er sossete Anine? Neida, hehe, jeg synes ikke du virker noe sosete jeg :P

Var litt artig å lese ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Også på wikipedia da, :lol::lol:

"Bærum was made by polakker" eller no sånn :lol:

Hadde det vært på wikipedia så hadde det vel vært åpnet for rettsak eller noe, fra Blærum'ene ;-)

Hæhæ!

Det finnes ikke sånt om bergensere sant? :icon_redface:

Åh, du MÅÅÅÅ søke på Bergen. Jeg ler så mye at jeg nærmest griner her, hihi...

Smakebit :-)

Before Bergen became the new world capital, the city was widely known as the real capital of Norway, despite the fact that the government in Oslo have tried their best to ignore the very existence of Bergen and have long since cut off all public funding. Due to its disconnection from Norway's official government, the city is run by the coffee syndicate of the Friele family, who keep the hapless populace in check with unclear promises and soothing coffee commercials. Some say that the sole reason why Bergensians have yet to rebel is that it's too sogging wet to go outside.

hihihihihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He,he. Artig lesing. Er selv fra Asker, men har aldri hatt problemer med å si hvor jeg er fra jeg da :icon_redface: Folk får tro hva de vil om meg, men noen soss er jeg ikke selv om jeg er fra asker. Mange som sammenligner asker og bærum, men før jeg flyttet fra var det da en del forskjeller på asker og bærumsfolk. Den gang ville hvertfall ikke vi fra asker sammenlignes med bæringene hvertfall :lol: Men ja, det finnes en del sosser både i asker og bærum, selv om jeg vil tro bærum har en liten overvekt. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poodles are considered the most intelligent dogs. However, they are often owned by the most stupid people (people who look like poodles usually), who dress them like idiots and give the dogs odd and degrading haircuts (like the ones they have). It is rumored that they were developed by the French for swimming, which makes about as much sense as anything else in this farce we call Western Culture.

Most poodles are black or white, but pink versions have been seen. Poodle comes from the the Low French pepe le pew, which means "constantly shits and pees in the house."

Haha! :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...