Gå til innhold
Hundesonen.no

Vormsund 18-19 juni

LiLi

Recommended Posts

Skrevet
Er ikke utstillingen den 16-17 Juli? Vi skal iallefal da for da er det rasespesialen til Pomeranian :)

Det er da også ja, men det er også i juli. Rasespesialen til papillon er også i juli.

Skrevet
vorr er vormsund? :?  vil gjerne komme! :)

Det er vel ca en times kjøring fra oslo tror jeg.. Ikke så langt fra gardermoen?

Skrevet

Jeg skal :):D

Skal ikke stille mine egene da, menmen. Jeg skal stille en chinese crested valp, og tre voksene. I tillegg blir det kanskje en Bichon frisé valp. Gleder meg masse, DETTA BLIR SPENNENDE!!! 8)

Skrevet
Jeg skal :)  :D  

Skal ikke stille mine egene da, menmen. Jeg skal stille en chinese crested valp, og tre voksene. I tillegg blir det kanskje en Bichon frisé valp. Gleder meg masse, DETTA BLIR SPENNENDE!!! 8)

Hvordan får du tid til å stille fire stk av samme rase? :?

Jeg har MER enn nok med én :oops:

Skrevet

Det lurte jeg også på.. Må da bli veldig travelt?

Vet ikke jeg :oops:

Blir i alle fall gøy å være med :)

Skrevet

De går i forskjellige klasser, så det er ikke noe problem. :D Dessuten er det ikke så mye å gjøre med nakenhunder før de skal inn i ringen, de er ferdige på under 5min. Eieren av hundene står ringside når jeg er inne med en og gjør klar den andre hvis det er to hunder som går i klassene etter hverandre.

Jeg selv bare ELSKER å vise hunder, og hadde løpt mellom ringene hvis det var det som gjalt :) Så dette blir en skikkelig knallers helg hvis ikke det går dårlig med alle da :D , men det tviler jeg på :wink: hehe!

Dere får ha lykke til alle sammen :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Legitime = oppriktige/riktige i følge lover og regler.
    • Det finnes mange gode bøker og kurs om språk. Turid Rugaas har "På talefot med hunden" og "Bjeffing - språket som høres".  Dette er også en god jeg har i bokhylla www.dogwise.com/the-language-of-dogs-understanding-canine-body-language-and-other-communication-signals-dvd-set/ Hvis du bor på østlandet kan jeg på det varmeste anbefale språkkurset til Lundqvist hundeskole. Jeg har gått det to ganger og det er utrolig lærerikt. Det avhenger veldig av individene om de kan ordne opp selv eller ikke. Så lenge hundene oppfører seg ok mot hverandre og tar hverandres signaler så er det ok. Om det er stor forskjell i alder og adferd på dem så trenger de ofte litt hjelp for å fungere sammen. Jeg mener uansett at det er eierens ansvar å sørge for at alle hundene trives og har det greit, og ingen hunder skal være nødt til å sloss for plassen sin eller mistrives i flokken.
    • De som har flere hunder enn tre og som lever i flokk. Lar dere flokken ordne opp i alt selv? Eller tar dere helt styringa? Blir det værre da? Ønsker kun å lære mere om hundespråk.
    • Hva betyr legit? Betyr det at de er greie?
    • Om kjøper har betalt full valpepris og hunden står registrert på valpekjøper, så eier denne alle rettigheter. Da er det normalt med en leasingavtale for kull hvor andre enn eier er oppdretter. Her vil nok avtalene være forskjellig, normalt sett leaser man for prisen av en valp eller en valp.  Hvilken avtale som gjøres er mellom partene selv.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...