Gå til innhold
Hundesonen.no

Det beste med akkurat din hund!


Guest Vicky

Recommended Posts

- Iveren hennes er helt suveren. Hun elsker å trene.

- Rimelig god kontakt (etter hvert, vi har måttet jobbe mye med det)

- Lett å belønne, både med godbiter og lek.

- Kreativ - har etter hvert skjønt spillereglene i klikkertreningen veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste med Balder er at han er ganske avhengig av meg og derfor holder han seg der jeg er og har en viss kontakt med meg hele tiden, førerorientert. Han gir aldri opp under trening, mestrer han ikke oppgaven blir han bare mer ivrig på å klare det. Sliter ikke med å finne forsterker for han jobber for alt jeg har prøvd til nå. Han synes det er gøy å trene. Bryr seg ikke om andre hunder under trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Konsentrasjons evnen. Hun er ekstrem der, det skal mye til for å forstyrre henne.

Som oftest er det jeg som greier å bryte konsentrasjonen hennes :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Nirm så må det være iveren hans. Han har fult "trøkk" hele tiden, og jeg kan pirke på småting, og repetere ting flere ganger uten at han går lei. Han er lett å motivere, holder god fart i øvelsene som skal ha fart og er egentlig flink til å kople av når han ikke trenes.

Med Vida så er det av og på knappen. Hu er også blitt lett å motivere i det siste. Og hu overrasker meg stadig i nesearbeidet sitt. Har trent henne nå i 4 mnd snart, og jeg synes hu har utviklet seg mye på den korte tiden. Energien hennes og utholdenheten hennes er enorm. Jobbuka er hu med meg 9 timer på jobb hver dag. Likevel er hu klar for en hver treningsøkt, både før og på jobb. Og selv om hu er sliten og trøtt, og har mest lyst til å sove, så starter hu å jobbe med en gang hu får fert.

Bogar blir ikke trent noe spesielt nå. Kun småting for moroskyld. Han har vært en liten utfordring gjennom tidene, pga usikkerhet. Men han har vært lett å motivere, lettlært og masse rare påfunn under trening og spesielt konkurranser. Ikke alltid like moro der og da, men veldig moro i ettertid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste med Yaris er at han stoler full og helt på meg.

Vi kan gjøre alle nye øvelser uten at han blir det minste usikker.

Han er lett å motivere,å han gjør det like bra med lek som med godbiter.Åsså vifter halen konstant under lineføring :lol:

Med Emma må det være at hun har så sykt mye energi.Jeg blir alltid i godt humør av henne,å da går alt så mye bedre :lol: Yndlingsøvelsen hennes er stå under marsj,å hun stopper-alltid. Da er hun såååå stolt etterpå :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...