Gå til innhold
Hundesonen.no

tissing inne


9na

Recommended Posts

Hei hei =)

Janka er ei tispe på litt over 8 år,er mest samboeren min som har henne med på tur,men jeg lufter henne og går småturer med henne når han er på jobb selvfølgelig.Men er ofte styr med tre hunder på tur,og somrgel tar jeg med meg først de to små,og så henne etterpå..men de tre siste dagene nå,har hun tissa inne på samme plass hver gang jeg kommer tilbake..hun har aldri noensinne gjort dette før,så syns dte er veldig rart,tenkte først på at hun kanskje protesterte litt..men rart hun plutselig har begynt med det etter 6 år her hos oss da..er jo veldig irriterendes dette her,og håper dere har noen råd å komme med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å ta henne først, da vel. Om ikke på tur, så ut så hun får tisset! Hjelper ikke det, hadde jeg tatt med en urinprøve til dyrlegen for å utelukke urinveisinfeksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja går like greit å ta med henne først da,men som sagt bare de tre siste dagene hun har gjort dette,synes bare dte er litt merkelig..men skal begynne å ta henne med først da,og se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der Get Off sprayen virker ikke noe særlig da så legger den igjenn ett kjempe svært fett lag etter seg.. Brukte mye den sprayen før.

Den jeg har brukt funker i alle fall helt perfekt, og ikke legger den igjen noe fettlag heller. Det finnes flere forskjellige typer. Jeg bruker en sånn Wash and Get Off, som også er vaskemiddel. Man skal ikke vaske med annet vaskemiddel først, da blir den ikke like effektiv. LiLi hadde for vant å tisse på et bestemt sted før, det var der hun hadde avisene sine som valp. Når man bruker aviser på gulvet blir det jo nødvendigvis også litt som kommer på gulvet. Jeg hadde vasket med allslags vaskemidler mange ganger, men ingenting hjalp, så prøvde jeg Wash and Get Off, og hun har aldri mer tisset der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...