Gå til innhold
Hundesonen.no

Mudien Fenris - Sigerdrivas Bugaci Bojtar

Karine

Recommended Posts

Skrevet

Etter å ha mast om hund i 11 år får jeg endelig.. Det ble en mudi, en hann. Valgte han igår! Han var superleken, kom tilbake med ballen, kjempesosial og ikke så kraftig bygget, akkurat sånn som jeg liker :D . Skal hente han om ca. 2 uker. Navn er ikke helt klart ennå..

Og ja, det er kullbroren til Bajnok, hunden til Julie :P

Mudivalper_8_bl_liten.jpg

Nydelige gutten min

Mudivalper_8_uker003_liten.jpg

Leker

mudi_valp_005_liten.JPG

De fleste bildene ble sånn, pga høyt tempo..

Mudi_blaa_mamma.jpg

Til slutt hang han seg fast i morens sitt bein, og nektet å slippe..Csipisz ser litt oppgitt ut..

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Ååh, gratulerer så mye! Jeg har og vært mye innom og siklet på det kullet der, og jeg tror du kommer til å bli veldig fornøyd! Mudi er en herlig rase! Hvilken valgte du? (tenker på fargenavnet)

Skrevet

Og den var nydelig :D Makan til sosiale og lekne valper skal man lete lenge etter..jeg måtte sitte på hendene mine for å ikke ende med en "mini-groenendael" selv :P

Skrevet

Oioioi! Jeg hadde ikke skrevet her!

Det er utrolig herlige valper! :) Og i morra blir de hentet med hjem til eier begge to! :P (det blir en søvnløs natt...)

Gratulerer da Karine! Selv om jeg har sagt det før :P

Blir moro med brødre! ;)

Skrevet

Gratulerer så utrolig mye! ;) Jeg vet ikke om noen som fortjener valp bedre enn deg, Karine! Jeg er sikker på at lille nurket får et kjempehjem hos deg! Gleder meg masse til å hilse på den lille.

Guest Vicky
Skrevet

Gratulerer Karine!! ;) Gleder meg til å følge med på valpen din! Bestemt navn ennå? ;) hehe

Skrevet

Så fint navn du har gitt han.. :) Synes han passet det navnet utifra bildene. Som sagt gleder meg meg masse til å møte sjarmøren! :) Heldige Karine.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...