Gå til innhold
Hundesonen.no

minn meg på dette

henrikke

Recommended Posts

Skrevet

minn meg på dette om jeg skulle glemme det igjen: Grunnen til at jeg ikke gir henrik tørrfisk er at det stinker grønne bein og smådjevler!

hva skulle jeg kjøpe det sølet for - nok en gang.. :D

Skrevet

Da har du kjøpt tørrfisk av dårlig kvalitet...tørrfisk av god kvalitet skal ikke lukte død og fordervelse.

Min får en bit hver dag og det lukter aldri noe av hun etterpå. :D

Skrevet

kjøp tørrfisk beregnet på mennesker. Det lukter ikke dårlig. Bare en svak eim av fisk. Men husk å kjøp ukrydret/usaltet da!

Skrevet

Hvor kjøper du tørrfisken, og er den i ferdipakkete poser? Tørrfisk av god kvalitet skal ikke lukte helt forferdelig. Det er selvsagt en svak eim av fisk av den uansett, men den skal ikke lukte så forferdelig. Da er kvaliteten dårlig, som Renate påpeker :D . Det beste er å kjøpe tørrfisk i en fiskebutikk, eller tørke selv. Her selger de egen hundetørrfisk i fiskebutikken, og den lukter bare svakt fisk. Kjempegod kvalitet.

Skrevet

Hvor kjøper du tørrfisken, og er den i ferdipakkete poser? Tørrfisk av god kvalitet skal ikke lukte helt forferdelig. Det er selvsagt en svak eim av fisk av den uansett, men den skal ikke lukte så forferdelig. Da er kvaliteten dårlig, som Renate påpeker :D . Det beste er å kjøpe tørrfisk i en fiskebutikk, eller tørke selv. Her selger de egen hundetørrfisk i fiskebutikken, og den lukter bare svakt fisk. Kjempegod kvalitet.

All fisk jeg har kjøpt her sørpå stinker. Det er gjerne hundefisk i poser, ja. Har aldri sett tørrfisk i fiskedisken, tror jeg.

Skrevet

All fisk jeg har kjøpt her sørpå stinker. Det er gjerne hundefisk i poser, ja. Har aldri sett tørrfisk i fiskedisken, tror jeg.

Har prøvd tørrfisk i pose jeg og, da vi bodde i trøndelag. Å det synet som møtte meg da jeg kom hjem til Buster er ubeskrivelig. Det var diare med stor D, å i forferdelige mengder. I tillegg så hadde stakkaren prøvd å grave seg ut døra for å komme seg på do :D . Aldri mer tørrfisk i pose etter det.

Etter det har vi kjøpt hele tørrfisk fra fiskedisken, mest etter at vi kom hit siden det er lettere å få tak i her. På Steinkjer så var det bare fiskbilen som hadde skikkelig tørrfisk. Her har de det i disken på senteret vi handler dagligvarene i.

Og da jeg bodde på Andøya så tørket hele familien sin egen tørrfisk. Beste kvaliteten som går an å få B)

Skrevet

har vært og handla i dagligvare ja.. fysjom...

og hvordan kunne jeg glemme at det er det eneste henrik promper av -skikkelig..

Gud, hvor la jeg vettet mitt hen??

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...