Gå til innhold
Hundesonen.no

Legge ved vedlegg til melding- Anyone?

Recommended Posts

Skrevet

Hallais!

Jeg hadde så lyst til å legge til en liten filmsnutt som kom meg i hende idag, men jeg får den ikke lastet opp på meldingen (noe som egentlig bringer meg til noe annet, det hadde vært veldig GREIT hvis det kom en feilmelding hvis filen er for stor eller noe, bedre det enn at det ikke kommer noen feilmelding...tanke fra meg). Det står dessuten ved vedleggsbiten at det er 363,89 k vedleggsplass igjen.... og dette betyr??? Jeg antar at det kanskje betyr at jeg "personlig" har en grense å forhold meg til vedr. utlagte vedlegg. Vil det si at jeg må inn å slette andre utsendte vedlegg for å "rydde opp"? Og det bringer meg til et nytt punkt, hvordan gjør jeg så det? Jeg var nettopp inne på kontrollpanelet mitt og sjekket, og jeg kan ikke se at jeg har noen mulighet til å fjerne de vedleggene som ligger der liksom???

Rotete melding, men jeg håper det skjønner hva jeg mener.

EDIT: så akkurat nå hvordan jeg kan slette vedleggene mine (flau, men sånn er det når man irriterer seg ;-)). MEN, hvis det er en maks grense for vedlegg, så hvordan kan jeg enklest gjøre det hvis jeg ikke har web adressen til denne filmen i utgangspunktet (ja, for det ville jo være lett, da kunne jeg jo bare linke joooo), så hva gjør jeg da.

Fortsatt rotete melding, men sånn er det inni huet mitt også idag, bare with me ;-)

Skrevet

Vil det si at jeg må inn å slette andre utsendte vedlegg for å "rydde opp"? Og det bringer meg til et nytt punkt, hvordan gjør jeg så det?

Vedleggene administrerer/fjerner du ved å gå til Mitt Kontrollpanel, under Valg i venstre spalte står det Administrer dine vedlegg. Her vises det hvor mye plass/% (hver bruker har 1 Mb) du har brukt og du kan også fjerne gamle vedlegg.

Skrevet

Takker for det Vipsen, men så fant jeg faktisk ut den biten selv ;-) Men hvordan kan jeg legge ut en liten filmsnutt hvis jeg ikke har linken? Men altså, bare selve snutten? Denne blir for stor for vedleggs maksen her inne per profil, så jeg antar at jeg må gå via nettet på en eller annen måte, hva er det "smarteste" da? Bortsett fra å glemme hele greien ?

Skrevet

Takk Espen, jeg skal sjekke ut linkene! Må bare se om jeg forstår dem først, hehe...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det kan være mange grunner til at en hund ikke fungerer i hundemøter. Mye av grunnlaget legges i valpekassa, hvordan mor og søsken interagerer, og sosialisering med andre hunder i valpe- og unghundtiden. I tillegg kommer rasetypisk adferd og arvelighet. Avhengig av adferden til mor og hva slags sosialisering hunden har fått i ung alder så har hunden lært seg hvordan den skal eller kan oppføre seg rundt andre. Eller ikke lært det, forsåvidt. Det er aldri for sent å trene på sosialisering, men er viktig å lese språket til alle de involverte hundene og gå inn og avbryte adferd som ikke er greit. Hvis andre hunder sier fra og setter grenser uten at hun respekterer det er det ditt ansvar som eier å fjerne henne fra situasjonen. Om hun får fortsette lærer hun jo bare at det er greit å holde på slik.
    • Kan en hund ha null sosiale ferdigheter med andre hunder? Hun har konflikter med alle hunder hun møter. Akkurat som hun ikke skjønner at hun er for mye og ikke tar til seg til at andre hunder sier i fra til henne? Hun tar jo ikke hintet.
    • Det er nok ikke pga navnene du ikke har fått svar🙂I mange år nå har det vært fryktelig liten aktivitet på forumet her. Syntes alle navnene var fine jeg likte Lilly best. Masse lykke til med valp!!
    • Da får jeg prøve å se etter ett annet navn til den kommende valpen min da. Siden ingen av dem falt i smak. Har dere noen andre forslag på fine navn til tispe?
    • Hva gjør dere om 10-15 år? Kommer dere til å fortsette å ha ny hund da? Det er umulig å vite men hva tror dere? Hvor gamle er dere? Jeg selv aner ikke. Ser ingen liv utenom hund men nå har jeg hatt hund hele voksne liv. Men om jeg skal fortsette med hundetrening,kurs,utstilling vites ikke. Da må jeg ha noe annen hobby men jeg vet ikke hva. Hva tror dere dere skal?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...