Gå til innhold
Hundesonen.no

quart festivalen


Kristina

Recommended Posts

Guest Christine

Var det ikke på Quart festivalen folk ble trampet ihjel i fjor da?

Og folk ble klemt til døe i gjerdet?

Var det Quart?

Dessuten så trur jeg det blir vell sølete om det regner.. :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke på Quart festivalen folk ble trampet ihjel i fjor da?

Og folk ble klemt til døe i gjerdet?

Var det Quart?

Dessuten så trur jeg det blir vell sølete om det regner.. :angry:

Roskildefestivalen var det folk som ble trampa ihjel og klemt ihjel. Kan ikke huske det skjedde på quart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Roskildefestivalen var det folk som ble trampa ihjel og klemt ihjel. Kan ikke huske det skjedde på quart

Åja..Jeg har ike peiling på festivalet jeg så :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

Quartfestivalen er der Till Lindemann i Rammstein tok på seg en giant gummipenis og spruta utover publikum fra scenen, og det var der **** for forrest hadde sex på scenen. Det er noen hendelser derfra. Er sikkert artig der, mmen jeg syns ikke de bandene som skal dit i år er så veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har vært der?

Er det lov å ha med alkohol inn? Blir man sjekka for det ved inngangen eller noe?

Er det politifolk over alt?

Hvordan er det å overnatte der?

Fortell litt dere som har vært der. Vurderer å dra i år.

Har vært der 5 ganger.

Det er ikke lov å ha med alkohol inn på konsertområdene. De selger øl og vin der inne til dem som er gamle nok (og sikkert en del som ikke er det :P )

Vaktene kan være ganske nazi, og sjekker sekker og klapper på lommer. De er rimelig strenge - sammenlignet med Roskilde og sånn i alle fall. Ikke mye laidback... Politi er det ikke så enormt mye av, men noe er det selvfølgelig (har du noe å skjule...? B) ).

Dersom man ikke bor på hotell el.l (som sikkert er utsolgt nå uansett), må man ligge på festivalcampen, som er et godt stykke unna konsertarenaene (langt å gå - busser settes opp hele tida).

Har aldri bodd på campen selv, men vært der for å besøke andre. Den er vel som festivalcamper flest - gjørmete og rølpete, men artig nok om man har rett innstilling :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle jo egentlig, men fant jo seff ut at jeg ikke kan allikevel <_<

Uansett de jeg skulle dra med har leid en leilighet i nærheten, det er sikkert utleid nå, men hvis man er mange er det veldi lurt. Tror d koster 70 kr natten og bo på campingen. Det skal i hvertfall være en del vakter der, men jeg tror ikke de går rundt og sjekker alder. Det er jo lov å ha alkohol der. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har vært der?

Er det lov å ha med alkohol inn? Blir man sjekka for det ved inngangen eller noe?

Er det politifolk over alt?

Hvordan er det å overnatte der?

Fortell litt dere som har vært der. Vurderer å dra i år.

Du kan kjøpe alkohol inne på et sperret område, men får ikke ta med glasset utenfor:)

Så ikke så mange politifolk, men noen var det.

Overnattet på Roligheden camping, i egen leid campingvogn, det var konge, koste meg skikkelig der, og slapp å ligge i telt:)

Fra Roligheden går du rett frem inn til sentrum, 10 min. å gå ca. Kristiansand er en utrolig enkel by å finne frem i! Og pen by også, og det kommer fra meg, en bergenser..:P

Taxi en vei til camping fra sentrum kostet ca 70-80 kr nattestid. Tok den ca 4 ganger, late meg..:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fullstendig enig med kathrine, Roskilde er trehundre ganger bedre, minst.

Var på roskilde det året folk døde foran scenen, og det spesielle var at alle som døde var store sterke menn. (de så litt bolete ut..) Var foran på mange konserter, og alle rundt hjalp hvis du følte at puppene ble litt flate. Det var trist at de døde, men de har sikra scenen mye bedre nå, og så var jo det året ganske sølete.. ( men ikke så ille som 98, da var det søledam i teltet B) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...