Gå til innhold
Hundesonen.no

Canadian hundefór


molly

Recommended Posts

Noen som bruker dette fóret, og har erfaring å dele med meg?

Jeg har brukt dette nå i noen mnd, og har forsåvidt vært ganske fornøyd. Men nå røyter bikkja mi noe så helt forferdelig, og mister store dotter med pels. Jeg vet at det er tid for røyting nå, men han har aldri vært så ille noen gang tidligere. Pelsen er i tillegg veldig matt og livløs.

Jeg har og prøvd å finne tester av dette fóret, noe jeg foreløpig ikke har klart, og det er heller få som bruker det, så vidt jeg har skjønt.

Jeg får det levert på døra og det er en helt grei pris på det, så sånn sett er det veldig lettvindt, men kun det beste er godt nok for lille-gutt, så jeg er interessert i å høre om det er noen som har noen erfaringer med dette foret. Positivt/negativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Synes det virker litt rart jeg, hvis han mister mye mer hår nå enn vanlig, og at pelsen er matt er vel et tegn på lite fettsyrer eller noe??

Hadde jeg vært deg, ville jeg prøvd et annet fôr en måneds tid (eller så lenge en sekk holder) og sett om han begynte å røyte mindre og få tilbake glansen i pelsen... Hvis det bare er fôret du forandrer på da, så skjønner man jo hva man burde holde seg til...??

Lykke til med å finne bra fôr da!

Brukte 4 år på å finne riktig fôrtype til Titti... Hun bruker nå fôret til RC... Det er veldig dyrt, men er veldig bra for henne.. Heller litt dyrt fôr enn usunn hund mener nå jeg! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...