Gå til innhold
Hundesonen.no

Trixie Crispies


Recommended Posts

Fikk noen godbiter med youghurtfyll i julekalenderen fra Trixie. Mira likte de veldig godt, men jeg har ikke klart å finne de igjen noe sted :P Har vært i dyrebutikken og spurt om han kan bestille de for meg, men tror ikke de har fått tak i de heller (?)

Noen som har sett de noe sted? En nettbutikk kanskje? :icon_redface:

3159_g.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg så dem i dag på dyrebutikken på CC.. :P (tror) var ihvetfall lik pakning. var bare 2 der

Er der jeg prøvde å få han til å bestille. Kanskje de endelig har fått tak i det :P

Men det er veldig mange trixie godteri, syns de ser veldig like ut.. Hehe

Hvor kjøpte du kalenderen da? De har den nok i den butikken / nettbutikken. :wub:

Nei, de har ikke det :P Har funnet youghurt dropsene som lå i kalenderen, men ikke de crispi med youghurtfyll :P

*Endret av moderator Nina, dobbelpost*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bor du??

Jeg tror de har det på dyrebutikken på Oslo City.

I Svelvik, men er i Oslo innimellom. I tillegg bor typen til venninna mi der, så da kan jeg jo dra dit og se :icon_redface:

Takk for tipset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å bestille det på dyrebutikken der jeg jobber, for Miko elsker dem.

Men de hadde vist gått ut av produksjon :P

Naah, så utrolig typisk!

Da er det teit at trixie har de på hjemmesiden sin under produkter hvertfall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Ja, jo... Jeg får sikkert låne en turkamerat, men til konkurranser kreves det jo litt trening, og det hadde jo vært gøy med noen kurs innimellom. Det føles ikke som at jeg kan styre sånt selv når det ikke er min egen hund, men det kan jo hende det finnes en perfekt liten treningskamerat der ute.
    • Sikkert mange som sier ja takk til en sånn ordning så lenge man blir litt kjent først hvertfall. 
    • Er det ingen i nærheten som har en hund du kan låne? En oppdretter med flere hunder, eller noe? Nå var jo det for min og Odins del, men når jeg ikke orket å konkurrere med ham mer så gikk jo Lisa her på forumet konkurranser med ham. Men ja, livet som hundeeier er jo veldig i faser. Fra valpestadiet og få dem til velfungerende hunder i hverdagen, til å kunne ha dem med på aktiviteter og konkurranser, og så når de ikke er med på alt lengre igjen, og trenger mer oppfølging  helsemessig.
    • Akkurat nå har jeg lyst på en hund som kan henge med på lange fjellturer og som jeg kan konkurrere med, men som kan bo et annet sted så lenge senioren min fortsatt lever. Må jo bare innse at hun er en gammel hund som ikke lengre kan være med på alt jeg har lyst til, men vil jo også gi henne en god alderdom. Så ny hund i huset er uaktuelt så lenge hun er her. Hvorfor må det være så vanskelig...
    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...