Gå til innhold
Hundesonen.no

Innbydelse til ball. (Nå med bilder)


Roger

Recommended Posts

  • Svar 196
  • Created
  • Siste svar
Da må du finne en litt yngre enn, tror jeg? Ta de gjerne rett fra moren, liksom, disse omplasseringsmennene (dvs de som har vært i et lengre forhold før og begynner å bli så voksne som en mann kan bli) er gjerne like sære som vi er, og hold de under streng kontroll.. Jeg snakker positiv straff og lederskapsteorier her - de skal ikke tørre å gjøre noe annet enn det de får beskjed om (da blir de gjerne svært takknemlige for den lille positive forsterkninga de får og).

De der "rett fra moren" gutta har du jo allerede snakket om, og jeg vet ikke helt om jeg har noe særlig tålmodighet med sånne altså... Da måtte det i såfall blitt brannmannen i idol, han kunne jeg kanskje hatt ørlite tålmodighet med, selv om han kanskje allerde er "omplassert".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Espen er min, han liker yngre jenter :rolleyes: - dere er bare gamlinger i forhold :(

Jeg har hørt noe annet :)

Haha, men denne tråden har jo tatt helt av. Også så gammel da...

(denne gangen tror jeg ikke at jeg melder meg på noe som jakten på kjærligheten-opplegg, sist endte det hele opp med tvangsekteskap, og ikke så velykket kan jeg si. :glare:

Men Espen, du må nesten være prest også da, finnes ingen som kler det bedre her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De der "rett fra moren" gutta har du jo allerede snakket om, og jeg vet ikke helt om jeg har noe særlig tålmodighet med sånne altså... Da måtte det i såfall blitt brannmannen i idol, han kunne jeg kanskje hatt ørlite tålmodighet med, selv om han kanskje allerde er "omplassert".

Brannmannen i Idol er "klissete". Jeg må nesten synge "How to save a life", siden jeg er brannmann :(

Men hvis han kan holde munn, og være til pynt så gjør det ingenting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brannmannen i Idol er "klissete". Jeg må nesten synge "How to save a life", siden jeg er brannmann :(

Men hvis han kan holde munn, og være til pynt så gjør det ingenting :)

Han skal selvfølgelig si minst mulig! Det er jo ett av "krava".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Brannmannen i Idol er "klissete". Jeg må nesten synge "How to save a life", siden jeg er brannmann :D

Men hvis han kan holde munn, og være til pynt så gjør det ingenting :)

Klissete som i syykt deilig? :icon_fun:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...ja da skal man være desperat, for jeg er absolutt ikke noe godt kjæresteemne for tiden! :)

Jamen pip har du ikke fått det med deg? når de er over 30 begynner den biologiske klokken dems å tikke sykt høyt! Da hopper de nesten på hva som helst.

Virker jo som de fleste her vil ha en av og på mann bare så da kan du jo bare være på i den gode tiden du har som kjæreste emne og av i den tiden som ikke er fullt så god.

Hiv deg på bølgen og date noen fra sonen. Og skulle du få en uønsket baby så er det null problem vi har jo folk som vil være forverter her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja da har jeg og Astrid aka Vicky vært på date. Da var Astrid Aka Vicky min. Et ekte sonen par. Så kan jo folk gjette seg til hva som skjedde, A gentleman don't kiss and tell ;)

Tja for å si det på en pen måte så våknet jeg ikke alene idag ;)

Er det bare meg som syns disse innleggene er en smule motstridende? Eller har jeg bare en småskitten fantasi? :devil::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Odin var også dement mot slutten, og det var tøft. Han hadde ikke samme uroen, han var bare forvirret, og ville være inntil oss hele tiden (nok en kombinasjon av døvhet/blindhet også). Vi fikk Eldepryl hos Renate Nydal, det hjalp litt en stund på uroen, men ikke store forandringer. Kan være verdt forsøket.
    • Du kan ta pulsen ved å kjenne på blodåren som går ned på innsiden av låret.
    • Frøkna her begynner å bli dement, og det er utrolig vanskelig å forholde seg til. Så snart det er "dødtid" hjemme begynner hun enten å vandre frem og tilbake, eller å gå i ring. Hvis jeg avbryter henne og tar henne med ut på tur eller trening "våkner" hun og er seg selv igjen, men hun må altså ha mental input hele tiden for å ikke gå inn i disse tvangshandlingene. Jeg antar at det i stor grad skyldes kjedsomhet og uro, men ettersom hun har en ødelagt skulder er det ikke mulig å gå lange turer med henne heller. Lite fysisk aktivitet bidrar helt sikkert til problemet. Hun går på Karsivan, men synes ikke det hjelper så veldig. Det er ikke noe særlig til livskvalitet sånn som hun har det nå, men jeg kan jo ikke underholde henne konstant. Er det noen som har hatt dement hund som har noen tips til hva jeg kan gjøre for henne? Andre typer medisiner som hjelper?
    • Jeg vet ikke hvordan det skilles mellom de ulike dachsrasene, men avlsrådet i raseklubben vil kunne hjelpe deg med dette. Jeg ser ingen grunn til at det skulle bli komplikasjoner hvis begge er friske, men det er mange andre hensyn å ta før man velger å avle, så ta kontakt med avlsrådet og be om hjelp der.
    • Hei, Av ren nyskjerrighet kan man blande en tispe kanindachs med en hann dvergdachs dersom begge er friske og har ingen skjulte sykdommer?    Vil det oppstå komplikasjoner eller hvordan er det? Si hun blir max 5 kg og han blir max 7,5 kg
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...