Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva skal du i 17 mai?


tm100021

Recommended Posts

Har ikke så store planer egentlig. Det eneste er at jeg MÅ ha soft is :icon_redface: . Ellers blir det sløving å en lang tur med boffsn hvis været er sånn nogenlunde ok. Virker ikke som jeg skal noe spesielt ikveld heller. Ingen som vil være med meg ut på byen. Kjedelige folk <_< :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se på barnetoget og russetoget, og spise lunsj med alle naboene.. :icon_redface: Hehe. Evig lang tradisjon. Etter det skal jeg kanskje ut en tur. Også blir det god mat hjemme på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke noe spesielt. Skal kanskje gå i tog i byen, men vet ikke om jeg orker alt det styret.

Blir sikkert grilling med familien på kvelden, eller så finner jeg kanskje på noe med noen venninner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Jeg skal ha sanitetsvakt med røde kors rundt på diverse skoler og annet i tilfelle noen skulle skade seg eller krepere.

Vet du om noen i Trondheim og eller?

Jeg trur virkelig det trengs her altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du ta kontakt med ditt lokale røde kors hjelpekorps lag for å få opplyst hvor de skal være

(er ikke hvem som helst som kan stå vakt, du skal igjenom en del opplæring først. Blandt annet bruk av hjertestarter og annet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...