Gå til innhold
Hundesonen.no

På sonen akkurat nå!

ida

Recommended Posts

Skrevet

Vi skal feire bursdagene til begge barna mine idag. Sitter her og gruer meg til å begynne å støvsuge og rydde. Men når jeg har fått det fint her, skal Pipsemann og jeg gå oss en lang søndagstur. Det er nemlig best at han er sliten når vi får gjester. Noen av gjestene tror nok at vi har en hyper og ulydig hund, for sånn er han når det kommer noen hit som han ikke ser så ofte...

Skrevet

akkurat nå har jeg pause etter å ha stått å flidd akvariet, og renset stener for alger i et par timer :) Skal straks ut å trene hund da :)

ser veldig mange er på hundesonen som unnskyldning for å slippe å gjøre noe annet, har dere virkelig ikke faste tider der hundesonen står på timeplanen? hehe, neida, har ike det jeg heller, men det er nyttig og godt tidsfordriv... :)

Skrevet

Jeg skulle til å si at jeg sitter her fordi det er fire grader og regn/sludd/hagl/snø og vind ute, men så så jeg ut av vinduet og fant ut at himmelen var blå, i alle fall rett utenfor her. Men om fem minutter høljer det nok ned igjen. Sånn er det å bo i Trondheim.

Jeg har vært ute med Tinka da, så jeg trenger ikke å gå ut med henne. Men jeg burde egentlig ha skrevet litt om Ibsen framfor å sitte her.

Skrevet

Venter på at typen skal komme hjem, han er i trondheim på konfirmasjon idag. Også er det elendig vær, skifter noe enormt. Så da sitter jeg her i stedet :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...