Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Drammen 17 og 18 juni


Guest Jonna

Recommended Posts

  • Svar 261
  • Created
  • Siste svar

Lp2 er søndag! Ja, puddel er morro :) Vanvittig artig og brukervennelig rase! Konkurrerer du med din? Kom å se!

Ok, jeg er der på søndag, da får jeg prøve å komme bort! Nei, konkurrerer ikke... enda! Målet mitt er å starte kl. 1 LP en eller annen gang! Også komemr vi til å konkurrere i AG etterhvert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvis hun (treig som hun er) får somlet seg til å melde seg på.. :) Hehe.

Men HEI! Du må jo heie på oss også da.. Føler vi trenger det. Litt støtte altså :)

Silje: Kanskje jeg må se etter dere da. Nå har jeg jammen lyst til å se dere for en gangs skyld..!

Lurer litt på om det er meg dere snakker om nå?

Eller er det den andre Siljen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet ikke om baby er meldt på men planen er å dra dit... problemet er bare det ar jeg skal spille konsert p ålillehammer på fredag... er det noen som kan ta meg med fredag kveld eller tidlig lørdag morgen fra lilelhammer området??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer :) Som snarest innom hvertfall.

Basenjispesialen er på lørdag, og basenjien stiller på NKK utstillinga søndag. Skal bare se på da siden Leon er for ung til å bli med på NKK utstillinger enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg beæret over at dere prater om meg:P

Jeg skal stille zira i unghundklasse, lp1 og JH begge dager:)

Sikkert slitsomt og nervepirrende da, men morro blir det nok!

Hehe! Da går vi "mot" hverandre i JH, uff, det blir spennende! :):unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg mente Silje med sheltie. Silje med Zira møter jeg jo hver dag ellers :icon_redface:

Woho! Noen snakker om meg også :wub: Jeg kommer til å være der sikkert hele dagen (om været er nogenlunde da...) for jeg har nemlig endelig tenkt å få med meg en JH.. noe jeg faktisk aldri har gjort før :)

Så jeg skal være heiageng for alle hundensone Junior Handlerene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silje@Da får jeg møt deg igjen da:D

hmm... var den til meg mon tro? :P jeg trolker den som det jeg! :D Gleder meg til å treffe deg igjen Lill :P

Veldig OT: Tror vi må finne på en smart måte å skille Siljene på her inne.. eller hva sier du Portis-Silje?

Fritt for å være SuperSilje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... var den til meg mon tro? :P jeg trolker den som det jeg! :D Gleder meg til å treffe deg igjen Lill :P

Veldig OT: Tror vi må finne på en smart måte å skille Siljene på her inne.. eller hva sier du Portis-Silje?

Fritt for å være SuperSilje!

Jeg vil være BarskeSilje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil være BarskeSilje!

Barskesilje it is! :D

Nåmå vi bare få folk til å bruke de nye titlene våre! * lure på om jeg skal sy kostyme som matcher navnet mitt.... rosa kanskje?*

Jepp mente supersilje;) Du har ikke tilfeldigvis meldt deg på kurset med steinar i juni??

Wuhu, det var meg ja :P Nei det er desverre dobbel utstilling her i destriktet denhelgen... så jeg kommer nok ikke :P

Men kommer jo til Drammen, så vi får ta opp det tapte der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Har hunden alltid vært veldig glupsk eller blitt det mer i det siste? Har hunden fått betydelig høyere appetitt er det lurt med vet.sjekk. Vektøkning og tørr hud kan være symptom på lavt stoffskifte (men også rett og slett feil kost). Ellers er fersk mat det første jeg ville anbefalt (råfôr, fryst ferskfôr evt egensammensatt med oppskrift satt sammen for din hund). Bland gjerne ut med litt grønnsaker som allerede nevnt for mer metthetsfølelse (isbergsalat og agurk har veldig lite kalorier). 
    • Wow, faren var lekker, ja!!😍  Koselige bilder🌸
    • Se der da, så nyyyydelig🥰 
    • Torsdag var en dårlig dag med tanke på trening på husreinhet. Da tisset han 5 ganger inne. Alle gangene var det rett før jeg skulle ut med han, sykt irriterende 😂 I går derimot var en veldig god dag, da hadde vi null uhell!  Vel, neste uke blir det hjemmekontor, og da er jeg plutselig i møter når han våkner. Da blir det fort mye tissing inne uansett.  I går tok vi buss for første gang. Det gikk fint ☺️  
    • Gøy at du er svak for de svarte ☺️ Her er nok brun favorittfargen. Men jeg har alltid sagt at en god hund har ingen farge. Håper dog han arver fargen til pappan 😍   Noen bilder tatt av en venninne i går ☺️  
×
×
  • Opprett ny...