Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Drammen 17 og 18 juni

Guest Jonna

Recommended Posts

Guest Jonna
Skrevet

Da er NKK Drammen neste ;)

Noen som skal?

Selv skal jeg på lørdag og stille Blaze, en rottis og ett svart hoppe troll (BelgerKrapylet :P )

Også vil jeg se på Elite LP, alltid kjekt å få med seg.

• Svar 261
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Kan jo hende jeg dukker opp ;) Hvis ikke så bare sender jeg Loke med bussen.Det er bussholdeplass rett på utsiden av travbanen, du plukker han opp der du? :P

Skrevet

Kan jo hende jeg dukker opp ;) Hvis ikke så bare sender jeg Loke med bussen.Det er bussholdeplass rett på utsiden av travbanen, du plukker han opp der du? :P

Du må jo det! kanskje du får masse nye sløyfer:D:D:D

Jepp, Serchaj skal stiles og tar med Chanel.

Guest Jonna
Skrevet

Send ham med bussen du, bare si når han kommer du, så skal jeg treffe ham slik at han finner den rette ringen :P

Skrevet

Send ham med bussen du, bare si når han kommer du, så skal jeg treffe ham slik at han finner den rette ringen :P

Nå som kanskje Ace og Chanel skal dukke opp så kommer jeg ihvertfall ;)

Lill: du må jo komme da..du betyr lykke for hunden min;)

Guest Jonna
Skrevet

Hvor i Drammen skal det være?

Bærskau Idrettsanlegg

Jeg har tenkt meg til Drammen, må vel kanskje få meldt på snart? Er det 18/5 som er fristen på web?

22.mai for elekstronisk påmelding

Skrevet

Jeg skal, lørdagen er helt sikkert, søndag er usikkert. Skal melde på Chessea i ekstriør, debut! Gruer meg skikkelig allerede!

Skrevet

Jeg skal, lørdagen er helt sikkert, søndag er usikkert. Skal melde på Chessea i ekstriør, debut! Gruer meg skikkelig allerede!

Stiller Silje også? ;)

Skrevet

Vi skal! Det er NKK ene dagen og Sheltiespesial den andre dagen, så dette blir en topp helg! ;)

JA vi kommer også både på lørdag på NKK Drammen og Søndag på sheltie spesialen! :P

(litt greit vi kommer kanskje, siden du Caroline skal sitte på med oss? :P)

Skrevet

JA vi kommer også både på lørdag på NKK Drammen og Søndag på sheltie spesialen! :P

(litt greit vi kommer kanskje, siden du Caroline skal sitte på med oss? :P)

Tihi, selvfølgelig :P Gjett hvem som ikke tenkte på det da ;) Skylder på ammetåka jeg, selv om den snart er utgått på dato... :rolleyes:

Skrevet

Jeg skal... Skal i hvertfall stille en tibbe fra eget oppdrett og 2-3 nakenhunder... Får se om det blir noen andre :P

Lykke til allesammen ;)

Skrevet

Vi kommer både Buffy og Embla er påmeldt, blir kjempe spenndene ;)

Håper på og treffe noen folk og hunder fra sonen der også!

Skrevet

Stiller Silje også? :)

Ja, hvis hun (treig som hun er) får somlet seg til å melde seg på.. :) Hehe. EDIT: Intern spøk.

Men HEI! Du må jo heie på oss også da.. Føler vi trenger det. Litt støtte altså :)

Silje: Kanskje jeg må se etter dere da. Nå har jeg jammen lyst til å se dere for en gangs skyld..!

Skrevet

Jeg skal stille Rottis i hannhund Jk, og gå lp klasse 2 med mellompuddel hvis hun får løpetid før påmeldingsfristen er gått ut. Er 22. hvis du melder elektronisk.

Skrevet

Jeg skal stille Rottis i hannhund Jk, og gå lp klasse 2 med mellompuddel hvis hun får løpetid før påmeldingsfristen er gått ut. Er 22. hvis du melder elektronisk.

Moro med puddel! :) Hvilken dag er kl. 2 LP? Hvis det er søndag, så kanskje jeg skal ta meg en titt!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...