Gå til innhold
Hundesonen.no

Grotesk!!


Heidi

Recommended Posts

Herregud! ;) Begynner å gråte jeg.. Ante virkelig ikke at sånt var akseptert noen steder. Mennesker er så utrolig grusomme, jeg finner absolutt ikke ord. Dette er noe av det verste jeg har sett. Det er jo mye som er ille behandling av dyr, men dette er jo bevisst for å prøve å skade og å påføre så mye smerte som mulig. Uutholdelig....... ;);)

Nå skammer jeg meg over å være menneske..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får vondt av å se dette!

Får tårer i øynene av å se slikt. Ingen Hunder fortjener å lide på den måten! Ikke de agresive en gang. Ikke de hundene som har drept noen en gang.

Dette er helt smakløst! DET FINNES IKKE ORD FOR DET!

;););):x:x :evil: :evil: :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off.. ;);)

Tenk å drepe hunden sånn at den pines mest mulig fordi den er smart.. ;) Stakkars hunder.

Koss kan de la det pågå? :evil: :evil: Flaming

**** så JÆVLIGT idiotiske og grusomme mennesker kan ver. Flaming

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk så stygge vi mennesker er... Disse hundene har et tonn kjevepress og er istand til å knuse hånden til de ufyselige menneskene, men ville aldri utnytte det! Mens vi mennesker, vi henger dem i et tre mens de kaver og spreller for å få luft for så å dø en smertefull død!! ÅÅÅÅÅÅ jeg blir så kvalm av å se sannheten... Akkurat nå skulle jeg ønske jeg var en en greyhound som kunne bruke maskingevær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

uf.. vet ikke hva jeg skal si.. ble ikke overasket.. mennesker er virkelig onde. :evil: :evil: får tårer i øynene av å tenke på de grusomme skjebnene.... ;);) har ikke ord.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...