Baby Skrevet 18. Juni 2006 Rapporter Skrevet 18. Juni 2006 Aaaahh..STILIG:D Veninna mi fra Namsos er også der, så jeg skal dit på Fredags kveld for å hilse osv. Stallen ligger rett ved(der hvor jeg rei før) så jeg slår sammens besøket av stallen med å besøke dere Tar med Milo, så kommer vi Næh, så kult. Stine da?
Baby Skrevet 18. Juni 2006 Rapporter Skrevet 18. Juni 2006 Meg Stine? Nei, ikke deg. Ei med Flat i Namsos.
Yakine Skrevet 18. Juni 2006 Rapporter Skrevet 18. Juni 2006 Nei, ikke deg. Ei med Flat i Namsos. Høh Kunne vel ikke jeg vite...
Guest Christine Skrevet 18. Juni 2006 Rapporter Skrevet 18. Juni 2006 Ja, Stine ja Og "deg" Stine: Skal ikke du på NKK trondheim da?
SD Skrevet 18. Juni 2006 Rapporter Skrevet 18. Juni 2006 Jeg og dyret blir med begge dagene vi Men har vi funnet ut når og hvor ting skjer?
Yakine Skrevet 18. Juni 2006 Rapporter Skrevet 18. Juni 2006 Ja, Stine ja Og "deg" Stine: Skal ikke du på NKK trondheim da? Nei <_< Dumme broren min skal jo selvfølgelig gifte seg den helga! Kunne han ikke tenkt LITT lengre liksom?
Guest Christine Skrevet 18. Juni 2006 Rapporter Skrevet 18. Juni 2006 HaHa.. ;Men vi snakkes nok en annen gang
Yakine Skrevet 18. Juni 2006 Rapporter Skrevet 18. Juni 2006 HaHa.. ;Men vi snakkes nok en annen gang Ja, det håper jeg da inderlig!
Guest Christine Skrevet 25. Juni 2006 Rapporter Skrevet 25. Juni 2006 Okei..Hva blir det til? Grilling på Lørdag..Klokken? Hvor? Er som sagt mange fulle fjortiser i Rotvoll fjæra, og heele veien til Korsvika nermest. Hvor skal vi gjøre av oss?
Kristina Skrevet 25. Juni 2006 Rapporter Skrevet 25. Juni 2006 Lunah får ikke vært med på grilling, hu har løpetid
Guest Christine Skrevet 25. Juni 2006 Rapporter Skrevet 25. Juni 2006 Å, det var synd Men du kommer jo iallefall da..eller?
Kristina Skrevet 25. Juni 2006 Rapporter Skrevet 25. Juni 2006 Å, det var synd Men du kommer jo iallefall da..eller? jeg kommer. lunah kommer og, men hu må være hjemme hos ingvild på treff og steder med løse hannhunder.
Ingvild Skrevet 26. Juni 2006 Rapporter Skrevet 26. Juni 2006 Okei..Hva blir det til? Grilling på Lørdag..Klokken? Hvor? Er som sagt mange fulle fjortiser i Rotvoll fjæra, og heele veien til Korsvika nermest. Hvor skal vi gjøre av oss? Vi finner da plass i Rotvollfjæra. Vi trenger jo ikke å sitte på gressletta, vi kan sitte på moloen eller på bergene bortover mot Statoilbygget. Eventuelt kan vi gå bort til Privatstranda. Så jeg syns vi kan si Rotvollfjæra, jeg. At vi møtes ved Statoilbygget ca klokken sju. Jeg tar med engangsgrill, fint om noen flere tar med så alle får plass til maten sin.
Guest Christine Skrevet 26. Juni 2006 Rapporter Skrevet 26. Juni 2006 Jepp Jeg tar sikkert med engangsgrill jeg og, som bare spiser en pølse Så det er mye plass på denne grillen altså...
SD Skrevet 26. Juni 2006 Rapporter Skrevet 26. Juni 2006 Jeg låner din grill jeg da Christine, om det er greit? Jeg tar med pølser i fleng jeg
Betty Skrevet 26. Juni 2006 Rapporter Skrevet 26. Juni 2006 Er det noen som har oversikt over hvor mange som kommer? Vi kan godt ta med en grill og. Det er tross alt bedre med en for mye enn en for lite, å de koster jo ikke all verden
Ingvild Skrevet 26. Juni 2006 Rapporter Skrevet 26. Juni 2006 Tja, vi kan jo lage en liste. Herfra kommer: Ingvild uten sin overmatglade hund Kristina uten sin løpetidtispe Benedicte med eller uten hund, veit ikke
Betty Skrevet 26. Juni 2006 Rapporter Skrevet 26. Juni 2006 Liste Ingvild uten sin overmatglade hund. Kristina uten sin løpetidtispe. Benedicte med eller uten hund, veit ikke. Elisabeth og Tore med sin pratsomme oversosiale knott.
Kjerstii Skrevet 26. Juni 2006 Rapporter Skrevet 26. Juni 2006 Ingvild uten sin overmatglade hund. Kristina uten sin løpetidtispe. Benedicte med eller uten hund, veit ikke. Elisabeth og Tore med sin pratsomme oversosiale knott. Kjersti med sin pølsehund.
Baby Skrevet 27. Juni 2006 Rapporter Skrevet 27. Juni 2006 Ingvild uten sin overmatglade hund. Kristina uten sin løpetidtispe. Benedicte med eller uten hund, veit ikke. Elisabeth og Tore med sin pratsomme oversosiale knott. Kjersti med sin pølsehund. Liv Anne og Oscar
SD Skrevet 27. Juni 2006 Rapporter Skrevet 27. Juni 2006 Ingvild uten sin overmatglade hund. Kristina uten sin løpetidtispe. Benedicte med eller uten hund, veit ikke. Elisabeth og Tore med sin pratsomme oversosiale knott. Kjersti med sin pølsehund. Liv Anne og Oscar Stine med Kira og Shady - to matglade hunder
MarieR Skrevet 27. Juni 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Juni 2006 Liste Ingvild uten sin overmatglade hund. Kristina uten sin løpetidtispe. Benedicte med eller uten hund, veit ikke. Elisabeth og Tore med sin pratsomme oversosiale knott. Marie uten sin bråkete budott.
Ingvild Skrevet 27. Juni 2006 Rapporter Skrevet 27. Juni 2006 Ingvild uten sin overmatglade hund. Kristina uten sin løpetidtispe. Benedicte med eller uten hund, veit ikke. Elisabeth og Tore med sin pratsomme oversosiale knott. Kjersti med sin pølsehund. Liv Anne og Oscar Stine med Kira og Shady - to matglade hunder Marie uten sin bråkete budott.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar