Tore Skrevet 7. Juni 2006 Rapporter Skrevet 7. Juni 2006 Vi kommer... Hvis alle tar med hørselsvern så kan buster komme også... så...... mange....... tisper.............. PIIIIIIIV-PIIIIIIV-PIIIIIIIIIIV.. Ups glemte slageren : AAAUUUUUAUAUAUAAAUUUUUUUUUUUUUU...
Guest Christine Skrevet 8. Juni 2006 Rapporter Skrevet 8. Juni 2006 Vi kommer... Hvis alle tar med hørselsvern så kan buster komme også... så...... mange....... tisper.............. PIIIIIIIV-PIIIIIIV-PIIIIIIIIIIV.. Ups glemte slageren : AAAUUUUUAUAUAUAAAUUUUUUUUUUUUUU... HiHi Da kommer jeg rett bort vettu.. Fordi, jeg har nemmelig drømt om Buster en natt B) Og derfor måå jeg bare møte dennne hunden, som i drømmen min var en villstyring uten like
Betty Skrevet 9. Juni 2006 Rapporter Skrevet 9. Juni 2006 HiHi Da kommer jeg rett bort vettu.. Fordi, jeg har nemmelig drømt om Buster en natt B) Og derfor måå jeg bare møte dennne hunden, som i drømmen min var en villstyring uten like Bare å komme bort det . Å Buster er nok ikke noen villstyring, bare litt oversosial
Guest Christine Skrevet 9. Juni 2006 Rapporter Skrevet 9. Juni 2006 Bare å komme bort det . Å Buster er nok ikke noen villstyring, bare litt oversosial HeHe..I drømmen var han en vill styring
Guest Christine Skrevet 10. Juni 2006 Rapporter Skrevet 10. Juni 2006 Diskuterte det med noen av dere før idag, men: Noen som blir med på grilling på Fredags ettermiddag/kveld? Om man vil ha med hund, blir den med, om man vil la hunden bli igjen hjemme, så blir den der. Hade vært utrolig koslig da..
Baby Skrevet 10. Juni 2006 Rapporter Skrevet 10. Juni 2006 Det hadde vært koslig da... Vi kommer nemlig på fredag vi også. Men hvor?
Guest Christine Skrevet 10. Juni 2006 Rapporter Skrevet 10. Juni 2006 I hagen til Ingvild Neida...Det har vi ikke tenkt på enda..Men en plass som alle finner lett fram til
Betty Skrevet 10. Juni 2006 Rapporter Skrevet 10. Juni 2006 Det hadde vært kjempekoselig, men jeg vet ikke enda om vi kommer på fredag. Må høre med onkelen min om overnatting og slikt først
Monab88 Skrevet 10. Juni 2006 Rapporter Skrevet 10. Juni 2006 På fredagskvelden er nok jeg opptatt med å bade hund Også blir det litt vanskelig å komme seg til å fra byen. Men det hadde vert koselig da
Baby Skrevet 10. Juni 2006 Rapporter Skrevet 10. Juni 2006 Ja må finne en plass det er lett å finne frem til.. For jeg er IKKE flink til å finne frem til steder.
Kjerstii Skrevet 11. Juni 2006 Rapporter Skrevet 11. Juni 2006 Ja, det blir sikkert kjempe korslig da! Finner frem hvor som helst jeg vettu, for jeg er jo lommekjent i stor byen Trondheim *ironi*
Ingvild Skrevet 11. Juni 2006 Rapporter Skrevet 11. Juni 2006 Om det passer bedre for folk å ha grilling på lørdag, kan vi jo det. Tinka Vaffelspiser blir i alle fall hjemme siden det er snakk om mat i omløp.
Guest Christine Skrevet 11. Juni 2006 Rapporter Skrevet 11. Juni 2006 Joda, men vi må jo først finne ut når folka kommer Jeg kan begge dagene, så det går greit for meg..Bare finne en flott plass, for grilling
Guest Christine Skrevet 14. Juni 2006 Rapporter Skrevet 14. Juni 2006 Det er rundt 17 dager igjen...Regner med folk vet hvor de skal bo, når de kommer osv? Kan jo ta en liten runde på det da, så vi lokalkjente kan finne en flott plass sånn ca. i midten av "kadaveret" og grille på?
Ingvild Skrevet 14. Juni 2006 Rapporter Skrevet 14. Juni 2006 Hva med St.Hanshaugen? Eventuelt Eplehagen (der myndeklubben skal ha utstilling på søndagen), Rotvollfjæra (der blir vi ikke alene!) eller noe sånt...
Kjerstii Skrevet 14. Juni 2006 Rapporter Skrevet 14. Juni 2006 som sakt; samma for meg, bare det blir en plass jeg kommer meg til, men rregner vel med at mamma kjører Det blir jo korslig å ha grilling, men Taika pølsesnapper (ikke spør )blir hjemme!
xxx12345 Skrevet 15. Juni 2006 Rapporter Skrevet 15. Juni 2006 Vi kommer nok og ser på men siden Freya er så ung blir det bare kikking for vår del. Men ser ut som noen kan lørdag, noen kan søndag og noen begge dager. Hvorfor ikke bare si et sted som "fast" sonenmøtested til et ca tidspunkt så kan de som kan komme dit da? Apropos grilling så er jo Ringvebukta fin da. Ligger jo også ved Ladestien i tilfelle noen vil gå tur før eller etter grilling.
Guest Christine Skrevet 15. Juni 2006 Rapporter Skrevet 15. Juni 2006 Vi kommer nok og ser på men siden Freya er så ung blir det bare kikking for vår del. Men ser ut som noen kan lørdag, noen kan søndag og noen begge dager. Hvorfor ikke bare si et sted som "fast" sonenmøtested til et ca tidspunkt så kan de som kan komme dit da? Apropos grilling så er jo Ringvebukta fin da. Ligger jo også ved Ladestien i tilfelle noen vil gå tur før eller etter grilling. Ja, ringvebukta er råflott da... (Og 2 min fra huset mitt )
Betty Skrevet 15. Juni 2006 Rapporter Skrevet 15. Juni 2006 Regner med vi kan både fredag og lørdag, men muligens ikke søndag. Det ser ut til at vi skal bli der hele helgen, med forbehold om endringer . Og så tror jeg Buster blir med på grilling, hvis han lover å oppføre seg pent og å være stille (men det er som å tro på julenissen ) Forresten, ligger Ringvebukta langt unna Fagerheim?
Guest Christine Skrevet 15. Juni 2006 Rapporter Skrevet 15. Juni 2006 Det ligger på Fagerheim Hvordan det? Skal dere bo på fagerheim?
Betty Skrevet 15. Juni 2006 Rapporter Skrevet 15. Juni 2006 Hehe nei vi skal bo oppe ved Angeltrøa, men eks-stemoren min bor på Fagerheim så jeg tenkte å kanskje stikke innom henne en tur å hilse på
Guest Christine Skrevet 15. Juni 2006 Rapporter Skrevet 15. Juni 2006 Aaah..Nice Du vil vell ikke tilfeldigvis fortelle meg hvorpå fagerheim hu bor? Dere kan jo besøke hun først da, så tar dere turen til fjæra etterpå.
Betty Skrevet 15. Juni 2006 Rapporter Skrevet 15. Juni 2006 Tar det på msn . Ja tenkte å ta det i samme slengen, hvis hun er hjemme den helgen siden det er så nært..
Ingvild Skrevet 15. Juni 2006 Rapporter Skrevet 15. Juni 2006 Vi kan ta det i Ringvebukta eller Rotvollfjæra, men uansett om vi skal ha det fredag eller lørdag kveld (grillinga altså) så blir vi slettes ikke alene der. Faren for fulle fjortisser er svært tilstedeværende (veit ikke om det er like mange av dem i Ringvebukta som i Rotvollfjæra da men). Men selvsagt trenger vi jo ikke å ta det så seint...
Guest Christine Skrevet 16. Juni 2006 Rapporter Skrevet 16. Juni 2006 Har ikke vært noen fjortisser som er fulle i Ringve bukta på en stund... Skal man bli full, så drar man til Korsvika
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar