Gå til innhold
Hundesonen.no

Ringtrening...


Guest Christine

Recommended Posts

Guest Christine

Hei!

Laget bare en ny tråd jeg.. :)

Ble jo så rotete denandre.. ;)

Snart utstilling... Og vi MÅ få trent!

'

Noen som vil hjelpe meg/oss?

Vi må få dratt igjen en ny ringtrening nå altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaada, vi stiller opp vet du :) Skal vi se... Denne helga skal jeg møte Christina (Lili) et sted tror jeg, hun skal jo låne Jóga til en skoleoppgave... Det blir i såfall på lørdag, ellers skal vi ta det i forbindelse med handlerkurset, som er på søndag... Men vi kan jo snakkes nærmere i tilfelle, kan jo være jeg får trykket inn noe mer i helga :rolleyes: Har forsåvidt ingen store planer i morgen heller, men det må ikke bli seint for min del, for Rune er opptatt med eksamensoppgave nå, så han er ikke ledig som barnepass... Og da må Brynjar være med, og vi må være hjemme senest 19.00...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Å spørre to 8. klassinger om det, er det samme som å..ja, et eller annet :D

Verken jeg eller Kjersti kjører bil...

Men vi har foreldre som kjører da :P

Tviler på at mamma/pappa gidder og kjøre meg opp til skjettlein. Altså..Er jo på farmen rett nedunder på Tirsdager så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å spørre to 8. klassinger om det, er det samme som å..ja, et eller annet :D

Verken jeg eller Kjersti kjører bil...

Men vi har foreldre som kjører da :P

Tviler på at mamma/pappa gidder og kjøre meg opp til skjettlein. Altså..Er jo på farmen rett nedunder på Tirsdager så...

Blæh ;) Så negativ du er da, hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare du ikke venter like lenge som meg med å begynne å kjøre bil, Christine! Jeg nærmer meg 30 og har aldri prøvd engang... :D

Ikke at jeg nærmer meg 30 (eller jeg gjør jo det, på et vis), men det er bra jeg ikke er alene om å være mer enn gammel nok og likevel ikke ha lappen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Ehm..Altså jeg skal begynne tidlig.. :D

Har jo tyve kjørt moped da, en god start.Dessuten kan jeg starte bilen og gira da så B)

Men ringtrening? Anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm..Altså jeg skal begynne tidlig.. :P

Har jo tyve kjørt moped da, en god start.Dessuten kan jeg starte bilen og gira da så B)

Men ringtrening? Anyone?

Blir med jeg, som sagt :D Når kan du? Flere??

Forresten kan jeg kjøre traktor, men ikke bil B) Er rå på rygging med henger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Blir med jeg, som sagt :P Når kan du? Flere??

Forresten kan jeg kjøre traktor, men ikke bil B) Er rå på rygging med henger :D

HAHAHA.. ;)

*ler*

Ja, jeg kan nå noen dager da...

Om vi får med fleer så blir der bra vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Mia vil kjempegjerne være med på ringtrening, men må kanskje vente til hun er ferdig med løpetiden (ca. 25. mai), ellers får vel ikke dere med hannhunder trent så mye.. :D

Så om dere trener etter 25. mai, så vil vi være med (har begynt å få skikkelig nerver, er sannelig ikke lenge til vi skal debutere! :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Mia vil kjempegjerne være med på ringtrening, men må kanskje vente til hun er ferdig med løpetiden (ca. 25. mai), ellers får vel ikke dere med hannhunder trent så mye.. ;)

Så om dere trener etter 25. mai, så vil vi være med (har begynt å få skikkelig nerver, er sannelig ikke lenge til vi skal debutere! :D )

Vil heller tro det bare er positivt å få vent seg på løpetisper før utstilling, så blir de ikke helt rabiate om det dukker opp noen på selve utstillingen... Hadde jeg hatt en hann ville ihvertfall jeg tatt det som god trening :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Vil heller tro det bare er positivt å få vent seg på løpetisper før utstilling, så blir de ikke helt rabiate om det dukker opp noen på selve utstillingen... Hadde jeg hatt en hann ville ihvertfall jeg tatt det som god trening ;)

Tenkte jeg ogpå :D

Ser ut til at jeg blir den eneste med hannhund, så det skal gå greit :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...