Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesonen treff

Anettex

Recommended Posts

Skrevet

Siden det er snakk om hvem vi ville møtt... så hvorfor ikke arrangere ett svært hundesonen treff? kunne vi såvet i telt eller noe å alle fikk møte hverandre! Hadde vært konge!? Høres ikke dette kjekt ut?

Skrevet

Tror dette har blitt prøvd å arrangere før men da ble vi ikke enige om sted, så det endte med at det delte seg opp litt. Men selvsagt hadde det vært morsomt å prøvd å få til etterhvert :) .

Skrevet

hmm.. men hvis vi lager liste så går vi ut ifra lista hvor folk kommer fra å kommer flest folk fra oslo området så kan vi jo treffest der..? Dette må jo bare bli ordnet..

Skrevet

Joda men da tror jeg det er mange som ikke har muligheten til å komme som er lengre nordfra. Det er ikke akkurat billig å reise sørover for oss her nord, og det tar jo veldig lang tid å reise.. Det beste ville vært å funnet et sted mer midt på landet eller noe slikt.. Rundt trondheim eller noe slikt kanskje?

Skrevet

hihi ja sånn er det når vi bor på hverside av landet! jeg bor jo ved stavanger å du oppi nord.. hmm... møtes midt på da :)

Skrevet

Jeg kan i allefall få tak i telt og lignende fra hjelpekorpset hvor vi har plass til rundt en 16 stks. Eller om det blir i oslo har jeg ekstra sengeplass for et par stykker om vi skal sove innendørs

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Zelda vokser som ugress, dessverre i så stor grad at hun har litt problemer med muskulære spenninger (håper iallefall det er alt det er), men vi koser oss masse og hun utvikler seg fint tross alt og litt enkel behandling holder ting i sjakk. Gleder meg dog til hun ser litt penere og mer balansert ut, så fort fronten tar igjen bakparten så skyter bakparten fart igjen og vokser 5 cm "over natten".  Og håper hun ikke blir alt for stor. 🙈 Håper på mange fine valpevennlige turer ila høsten,  har så smått begynt å trene litt, lærer utrolig fort, men merker godt at det ikke er en rase som er avlet for bruk lenger. Iallefall ikke særlig målrettet. Men det bor en del i henne så tipper det blir en gøyal hund å trene på sikt når man bare får kanalisert det litt bedre.   
    • Det er hundrevis av hunderaser, så det er litt av en jobb å liste alle. I prinsippet er kanskje myndene de mest krevende fordi de er selvstendige, egenrådige og har høyt jaktinstinkt. Men det er også individuelt.
    • Hvilke hunderaser er vanskeligst å ha løse utenom båndtvangen? Sikkert de med mye jakt. Men hvilke?
    • WOW!! Grattis😍🥳 Superbra jobba!!
    • Gratulerer så mye. 👏🤩
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...