Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Veit at jeg egentlig skal sende PM til moderatoren som flyttet, men siden jeg ikke veit hvem det er lager jeg likeså godt et emne.

Det blir vel litt feil at et emne om en valp jeg har passet plasseres i emnet om hunden min under "Din hund"? Valpen det er bilder av og som jeg passet er jo overhodet ikke min hund.

Skrevet

Det samme skjedde med meg.

Synes det bør bli en ordning på disse bildegreiene snart

Skrevet

Helt enig, bildesystemet forvirrer meg virkelig nå..

Men du hadde jo i det minste med noen bilder av dine hunder også - Tinka var ikke engang med og passet valp. :)

Skrevet

Wesminster, sender deg pm.

Ang dette med bilder: inntil videre skal bilder legges i respektive hund(er)s tråd i Din Hund, bilder fra treff legges i Hundesonetreff i dertilhørende kategori. Evt kan man legge bilder i Galleri eller Blogg.

Hva løsninger for bilder angår har admin oversikt og svarer på det ved anledning :)

Skrevet

Wesminster, sender deg pm.

Ang dette med bilder: inntil videre skal bilder legges i respektive hund(er)s tråd i Din Hund, bilder fra treff legges i Hundesonetreff i dertilhørende kategori. Evt kan man legge bilder i Galleri eller Blogg.

Hva løsninger for bilder angår har admin oversikt og svarer på det ved anledning :icon_redface:

Vil dette si at det er forbudt med bilder i andre tråder enn nettopp Din Hund, Bilder fra treff, Galleri og Blogg?

(Sikkert bare jeg som er trøtt som ikke forsto dette, menmen) ;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
    • Når dere er med andre valper, har dere gått litt tur sammen først uten å hilse, eller bare sluppet de sammen for lek? Det er ofte litt voldsomt for dem, og bedre om de får bli vant til hverandre på trygg avstand og tid til å lese hverandre først, før de leker.  Ellers er det nok bare å være konsekvent og holde ut, siden tannfellingen knapt har startet.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...