Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Veit at jeg egentlig skal sende PM til moderatoren som flyttet, men siden jeg ikke veit hvem det er lager jeg likeså godt et emne.

Det blir vel litt feil at et emne om en valp jeg har passet plasseres i emnet om hunden min under "Din hund"? Valpen det er bilder av og som jeg passet er jo overhodet ikke min hund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wesminster, sender deg pm.

Ang dette med bilder: inntil videre skal bilder legges i respektive hund(er)s tråd i Din Hund, bilder fra treff legges i Hundesonetreff i dertilhørende kategori. Evt kan man legge bilder i Galleri eller Blogg.

Hva løsninger for bilder angår har admin oversikt og svarer på det ved anledning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wesminster, sender deg pm.

Ang dette med bilder: inntil videre skal bilder legges i respektive hund(er)s tråd i Din Hund, bilder fra treff legges i Hundesonetreff i dertilhørende kategori. Evt kan man legge bilder i Galleri eller Blogg.

Hva løsninger for bilder angår har admin oversikt og svarer på det ved anledning :icon_redface:

Vil dette si at det er forbudt med bilder i andre tråder enn nettopp Din Hund, Bilder fra treff, Galleri og Blogg?

(Sikkert bare jeg som er trøtt som ikke forsto dette, menmen) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...