Gå til innhold
Hundesonen.no

Skyttens tørrfor


Lotta

Recommended Posts

Jeg har kjøpt en sekk Skyttens tørrfor og hundene spiser med oppsiktsvekkende god appetitt - kanskje ikke så merkelig, for foret lukter som noe gammelt og halvfordøyd de ellers bare finner på tur i skogen :) ... Foreløpig er jeg godt fornøyd, hundene er fine i magene, kaster seg altså over maten - og da overlever vel jeg lukta? :)

Nå lurer jeg på om noen av dere har brukt dette foret over tid og i så fall hvilke erfaringer dere har (pels, kondisjon, vektøkning/reduksjon, annet)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg brukt foret så veldig lenge, litt over et halvt år ca. Er strålende fornøyd med det her i huset, har foret med 50/50 skyttens og vom og hundemat. Pelsen gikk fra å være grov og tørr til silkemyk og glansfull og lite og fast avførig, min mors hund ble kvitt kløe, eksem og betennelser. Begge hundene var tynne og la på seg akkuratt passe.

Jeg forer nå med vom og hundemat for min hund får luft i magen av for mye tørrfor(ikke bare skyttens) men han får ennå litt skyttens i aktivitetsball og som godbiter i ny og ne.

Har ikke lagt merke til at det lukter jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...