Gå til innhold
Hundesonen.no

Kveldstur.....


Guest Christine

Recommended Posts

Guest Christine

'Noen som blir med på kveldstur en kveld eller?

Vi kan jo kanskje ha fast kveldstur hver Søndag/Fredags eller Lørdags kveld helt til sommeren?

Da kan vi jo gå på stien, sleppe biskene, og biskene får bade :)

Noen som blir med? :D

Vi kan jo eventuelt vurdere Fredag/Lørdag fordi da kan vi jo gå natttur :)

Og en ting til: Noen som blir med på en liten runde med hundene i kveld? Temperaturen synker og synker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Noen som blir med på kveldstur en kveld eller?

Vi kan jo kanskje ha fast kveldstur hver Søndag/Fredags eller Lørdags kveld helt til sommeren?

Da kan vi jo gå på stien, sleppe biskene, og biskene får bade :)

Noen som blir med? :)

Vi kan jo eventuelt vurdere Fredag/Lørdag fordi da kan vi jo gå natttur :D

Og en ting til: Noen som blir med på en liten runde med hundene i kveld? Temperaturen synker og synker..

:D sorry chris, men jeg bare ser for meg livredde christine på den stokkmørke stien :( nå er det heldigvis ikke så mørkt om natta lenger, men vi har enda ikke 24 timer med dagslys altså! :(

Mulig jeg og pelsen hiver oss med på noe slikt en gang, om flere viser interesse. ;) har ingen treninger denne uka heller. bortsjett fra muligens i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

:) sorry chris, men jeg bare ser for meg livredde christine på den stokkmørke stien :) nå er det heldigvis ikke så mørkt om natta lenger, men vi har enda ikke 24 timer med dagslys altså! :D

Mulig jeg og pelsen hiver oss med på noe slikt en gang, om flere viser interesse. :D har ingen treninger denne uka heller. bortsjett fra muligens i morgen.

F_R_E_K_K er du da :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh.. så ikke tråden før nå. Men kom hjem litt seint, kanskje. Har vært hos foreldrene mine i helgen, og Tulla har fått så mye tur den stakkars lille kroppen kan klare.. Da vi gikk innom travbanen, la hun seg boms ned for å kikke på hestene, neimen om hun gadd å stå, når hun kunne gjøre det samme liggende..! :) Hun er lat som et dovendyr, syns jeg, men det er nå så. Tror det er en stor konspirasjon blant springer-eiere om å si at springere er aktive dyr, men egentlig er de dovne som et søvnig spyflue!

Nok om det, blir kanskje med en annen kveld, hvis jeg har tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...