Gå til innhold
Hundesonen.no

Nye farger på brukernavnene?

Recommended Posts

Skrevet

Er det bare hos meg det har blitt fargekart og reine julepynten nederst på listen over påloggede medlemer?

Hvis ikke, hva er poenget med den skarpe røde?

Skrevet

Er det bare hos meg det har blitt fargekart og reine julepynten nederst på listen over påloggede medlemer?

Hvis ikke, hva er poenget med den skarpe røde?

Signerer.

EDIT: Hvorfor er noen navn uthevet?

Skrevet

Synes det er greit at de skiller seg litt ut, men den skarpe rødfargen var kanskje litt vel mye... Hva med å tone den ned litt?

Skrevet

Jeg lurte på.. Hvorfor er noen utheva, mens noen ikke?

Om du mener av vanlige medlemmer så tror jeg det er en bug hos deg, ingen andre av de jeg har snakket med har sett det sånn i hvert fall :( De eneste som skal være utheva nå er admin og moderatorgjengen.

Skrevet

Om du mener av vanlige medlemmer så tror jeg det er en bug hos deg, ingen andre av de jeg har snakket med har sett det sånn i hvert fall :( De eneste som skal være utheva nå er admin og moderatorgjengen.

Det er sånn hos meg også.

Skrevet

Javel. Takk for oppklaringa, vips! ;)

Skrevet

Så på fargene nå... Hos meg er "Per Olav" og "Rimfrosthuldra" markert likt som PIP :( Er det en feil eller er de også blitt admin ;) ?

Edit: Nå er "Elisabeth og Buster" også markert likt som PIP :P

Skrevet

Så på fargene nå... Hos meg er "Per Olav" og "Rimfrosthuldra" markert likt som PIP :( Er det en feil eller er de også blitt admin ;) ?

Sånn var det og her hos meg...

Skrevet

Hos meg har alle utheva skrift, unntatt jeg :(

Edit: Nå har ca. halvparten utheva skrift.

Edit 2: Nå har alle det igjen.

Det varierer veldig..

Skrevet

Er det mulig å få en skjermdump?

EDIT: Er det bedre nå?

Nå er alle som står bak Espen sitt brukernavn uthevet :(

Edit:Nå er det alle som er bak PIP:PIP, Irene, Lazita, tuppetroll, TineSimbaNana, molly

Edit2: Nå er det rett ;)

Skrevet

Hva da? Ser ikke noe galt noen steder jeg :( Eller er det bare jeg som er treig..?

Ikke løye det :rolleyes: Det er fikset nå ;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...