Gå til innhold
Hundesonen.no

"Valpeflekker" under magen


Caroline

Recommended Posts

Lurer på om det er fler som har opplevd at "valpeflekkene" under magen, som mange/de fleste(?) valper har, har kommet igjen senere?

Jóga er jo 3 år nå, og jeg har ikke sett disse flekkene siden hun var max 6 mnd. Og plutselig var de altså tilbake igjen, uvisst hvorfor. Hun fikk ikke dette da hun var drektig (tenkte det kunne være hormonelt betinget), og hun har ikke tidligere hatt det hverken under eller utenfor løpetid. Går og venter på løpetid nå, og lurer fremdeles på om det kan ha sammenheng med det, selv om det ikke har hendt før.

Spent på om det er fler som har sett det samme :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nok ikke gi deg svar på hvorfor, men min hund har også plutselig fått tilbake "valpeflekkene." Hun er 16 måneder nå, og vi ble bra forundret når de plutselig var tilbake... nesten over natten. Men vi går også å venter på løpetid da, så vi trodde det kunne ha noe med det å gjøre.... :) Ikke vet jeg! :rolleyes: Men hadde vært kjekt å vite hva det kommer av! Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke bilde for hånden, men det er bruke flekker under magen der det skal være rosa :) De har det som valer, også blekner de etterhvert. Derfor jeg lurer på hvorfor de har kommet igjen... Er hun inne i sin andre barndom? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...