Gå til innhold
Hundesonen.no

Izgara's Acapella - "Ace"

tuppetroll

Recommended Posts

Skrevet

Da er lille Ace kommet hjem - 8 uker gammel idag. Valpete, herlig, og selvfølgelig verdens vakreste tervueren! Hun synes det var litt skummelt å flytte vekk fra alt som var kjent og kjært, men jeg regner med at hun tør opp i løpet av morgendagen. Skal la henne, Mia og Minnie møtes etterpå :D

Et bilde av herligheten - dårlig pga tatt med blitz, flere kommer i morgen :P

acehjemme.jpg

• Svar 107
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

*hoppe* hun er jo vakker ! :P *smelt* de er så skjønne..hilste på en svart liten en på søndag og ble smertelig oppmerksom på at selv om jeg har eid 2 sorte og hatt en rød i "pensjon" har jeg aldri hatt en belgervalp :D *misunnelig*

De har så herlige ører.... :P

Skrevet

Det har vært et spennende døgn for oss begge to nå - men kryss i taket, lille Ace lå og sov musestille i buret i hele natt! I dag bestemte jeg meg for å ta henne med på en liten vandretur i bånd. Hun har jo aldri hatt på seg bånd før, så det gikk litt i rykk og napp, men etterhvert gikk hun som en kule :icon_redface:

Tok noen bilder, blir nok flere i morgen, for da er det meldt bra vær :o

Albumet finner du her

Skrevet

Om jeg ikke har vært belger, og valpesyk før, så ble jeg det nå! :icon_redface: helledussen så nydelig! Synd de blir så svære.. :o

Lykke til med lille nurket, og vil se flere bilder av herligheten altså! :o

Skrevet

Om jeg ikke har vært belger, og valpesyk før, så ble jeg det nå! :o helledussen så nydelig! Synd de blir så svære.. :o

Lykke til med lille nurket, og vil se flere bilder av herligheten altså! :P

De blir jo ikke såååå svære da :o Foreløpig skal jeg bare nyte hvor liten og bamsete hun er, for jeg antar at hun kommer til å vokse FORT. Hun er jo ved 8 ukers alder like høy som Mia & Minnie :icon_redface:

Skrevet

De blir jo ikke såååå svære da :o Foreløpig skal jeg bare nyte hvor liten og bamsete hun er, for jeg antar at hun kommer til å vokse FORT. Hun er jo ved 8 ukers alder like høy som Mia & Minnie :icon_redface:

Har ei tispe her i bygda som ikke er stort større en Ask... tror faktisk hun er mindre :o

Skrevet

Gratulerer! :) Tenk hvor nydelig den jenta kommer til å være når hu blir voksen ;)

Nydelig lita jente det der!

Skrevet

Gratulerer! ;) Tenk hvor nydelig den jenta kommer til å være når hu blir voksen :P

Nydelig lita jente det der!

Ja, får håpe hun beholder sitt vakre ytre også da :P

pene tervetrollet...

Har hun funnet seg til rette i det nye hjemmet nå da.? :)

Joda, hun har funnet seg til rette - i dag har vi vært på skogtur med en venninne og hennes valp, og hun har storkost seg!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...