Gå til innhold
Hundesonen.no

Izgara's Acapella - "Ace"

tuppetroll

Recommended Posts

Da er lille Ace kommet hjem - 8 uker gammel idag. Valpete, herlig, og selvfølgelig verdens vakreste tervueren! Hun synes det var litt skummelt å flytte vekk fra alt som var kjent og kjært, men jeg regner med at hun tør opp i løpet av morgendagen. Skal la henne, Mia og Minnie møtes etterpå :D

Et bilde av herligheten - dårlig pga tatt med blitz, flere kommer i morgen :P

acehjemme.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 107
  • Created
  • Siste svar

*hoppe* hun er jo vakker ! :P *smelt* de er så skjønne..hilste på en svart liten en på søndag og ble smertelig oppmerksom på at selv om jeg har eid 2 sorte og hatt en rød i "pensjon" har jeg aldri hatt en belgervalp :D *misunnelig*

De har så herlige ører.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært et spennende døgn for oss begge to nå - men kryss i taket, lille Ace lå og sov musestille i buret i hele natt! I dag bestemte jeg meg for å ta henne med på en liten vandretur i bånd. Hun har jo aldri hatt på seg bånd før, så det gikk litt i rykk og napp, men etterhvert gikk hun som en kule :icon_redface:

Tok noen bilder, blir nok flere i morgen, for da er det meldt bra vær :o

Albumet finner du her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg ikke har vært belger, og valpesyk før, så ble jeg det nå! :o helledussen så nydelig! Synd de blir så svære.. :o

Lykke til med lille nurket, og vil se flere bilder av herligheten altså! :P

De blir jo ikke såååå svære da :o Foreløpig skal jeg bare nyte hvor liten og bamsete hun er, for jeg antar at hun kommer til å vokse FORT. Hun er jo ved 8 ukers alder like høy som Mia & Minnie :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De blir jo ikke såååå svære da :o Foreløpig skal jeg bare nyte hvor liten og bamsete hun er, for jeg antar at hun kommer til å vokse FORT. Hun er jo ved 8 ukers alder like høy som Mia & Minnie :icon_redface:

Har ei tispe her i bygda som ikke er stort større en Ask... tror faktisk hun er mindre :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! ;) Tenk hvor nydelig den jenta kommer til å være når hu blir voksen :P

Nydelig lita jente det der!

Ja, får håpe hun beholder sitt vakre ytre også da :P

pene tervetrollet...

Har hun funnet seg til rette i det nye hjemmet nå da.? :)

Joda, hun har funnet seg til rette - i dag har vi vært på skogtur med en venninne og hennes valp, og hun har storkost seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Er oppdretter useriøs som holder sånne ting hemmelige?
    • Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...