Gå til innhold
Hundesonen.no

Fórskifte og 'ubehagelig lukt'


vipsen

Recommended Posts

Skiftet rett før helgen fór på begge mine fra ProPlan til LoneStar (valgte det minst glorete merke med høyest fett- og proteinnhold da minsten ser ut som en reke), ble dessverre en litt forbrå overgang grunnet lite rester av gamleforet (ja, jeg vet, dårlig planlagt) Opplever nå å våkne flere ganger på natten av fryktelig dårlig lukt, sitter på kontoret nå og har med meg den andre pelsen og jomen ligger ikke hun og gasser hun også.

Så er spørsmålet: andre som har erfaring med om dette avtar etterhvert? Ris til min egen bak som skiftet fór for fort eller er det rett og slett bare sånn det kommer til å være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Har opplevd en del gassing ved förskifte.

Prøv med 1-2dl med Biola i maten i noen dager framover, del pleier å hjelpe. (Evt Zolac hos vet om ikke magen til minsten gir seg.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ett produkt på apoteket som heter bifolac, som er nøyaktig det samme som zoolac, bare billigere. Spurte svigerfar, som er apotekmann, og han sa at det var akkurat det samme bortsett fra boksen. Har brukt det en gang, etter råd fra oppdretter, og det funka det. Men ville nok prøvd surmelk først.

Håper det går over da, hvis ikke så selger hærens overskuddslager gassmasker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...