Gå til innhold
Hundesonen.no

Sted å laste opp bilder

Recommended Posts

Skrevet

jeg trenger tips om en side jeg kan laste opp bilder, og hvor di ikke nedskalerer bildene. For jeg må ha di i original str. Og det må være Gratis å bruke det...

Skrevet

Photobucket forminsker automatisk bilder som er større enn 1MB.

vet :D og det jeg skal ha er litt over den grensa, og jeg MÅ ha det så stort. hehe..

Skrevet

Åja, hehe.. trodde ikke det jeg, men jeg har aldri lastet opp så store bilder heller da. :D

Hva med fotoknudsen, eurofoto el.l?

Skrevet

Hvis du bare skal laste de opp på internett så kan du gjøre det på http://imageshack.us/

de må ligge ute hele tidn, og er ikke det sånt sted som de går bort etter så og så lang tid.?!

Imageshack har uansett også en begrensning på 1mb billedstørrelse. Home.no høres ut som et bedre alternativ.

Skrevet

Ja, enten bruke et gratis webhotell. (dog plass til litt lite bilder men...)

Eller så har jeg brukt litt Eurofoto, veldig greit synes jeg, tipper jeg hadde vært mere aktiv der om jeg ikke hadde hatt et for stort webhotell...

Skrevet

Lag deg en hjemmeside konto hos home.no, så laster du dem opp der :icon_redface:

Hehe, takk takk. Jeg har jo en konto der som jeg aldri sletta. For likte ikke hjemmesiden så ga opp. Men nå er det ordnet. Takk for tipset!!

:o

Skrevet

Hehe, takk takk. Jeg har jo en konto der som jeg aldri sletta. For likte ikke hjemmesiden så ga opp. Men nå er det ordnet. Takk for tipset!!

:icon_redface:

Bare koselig å kunne hjelpe! :o

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...