Gjest Skrevet 29. April 2006 Rapporter Share Skrevet 29. April 2006 Hei! Noen som var i Førde i dag? Vi gikk lp klasse 1. Det gikk greit, ikkje våre beste resultater så langt, men aøt er da en trening! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 29. April 2006 Rapporter Share Skrevet 29. April 2006 Jeg var der:) men bare som psykisk støtte da:) gikk veldi bra med alle jeg var med utenom to hunder:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line&Eddie Skrevet 29. April 2006 Rapporter Share Skrevet 29. April 2006 Jepp var der vi også,men dro igjen før hundeutstillingen begynte. Ble mest med fordi gubben er fluefiske entusiast. Eddie bisken vår trenger sosial trening,og på messa fikk han virkelig trent seg.Han skal hilse på alle hunder og får han ikke det suttrer han høylytt.Når vi kom hjem glefset han i seg all maten sin og sov som en sten etterpå. Det tok på å være i Førde gitt,men han har så godt av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 29. April 2006 Rapporter Share Skrevet 29. April 2006 Jeg var ikke der men en venn fra hundklubben ble BIS 2 med sin Bullmastiff!!:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. April 2006 Rapporter Share Skrevet 30. April 2006 Jepp var der vi også,men dro igjen før hundeutstillingen begynte. Ble mest med fordi gubben er fluefiske entusiast. Eddie bisken vår trenger sosial trening,og på messa fikk han virkelig trent seg.Han skal hilse på alle hunder og får han ikke det suttrer han høylytt.Når vi kom hjem glefset han i seg all maten sin og sov som en sten etterpå. Det tok på å være i Førde gitt,men han har så godt av det. På messa? utstillingen du mener? Hehe, kjekt med litt sosialisering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line&Eddie Skrevet 1. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2006 Var på messa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar