arnytt Skrevet 26. April 2006 Rapporter Skrevet 26. April 2006 Hei ! Jeg er ny på forumet her, men jeg vil gjerne vise hjemmesiden min, som jeg har jobbet endel med,, Hadde hvert fint om dere kunne komme med kommentarer til forbedring eller lignende ! Min hjemmeside Aragon med Fam.
Tine Skrevet 27. April 2006 Rapporter Skrevet 27. April 2006 Var kanskje litt mørk da? så kunne du kanskje hatt farge på scrollen din.. men mye gøy å lese da og ikke minst herlig hund da
Basse Skrevet 30. Mai 2006 Rapporter Skrevet 30. Mai 2006 Fin side. Meny på alle sidene, det liker vi Stilig med hvordan du hadde gjort det inne på bildene fra rottistreffet! Det er ingen side om eieren da, men det er jo forsovidt opp til deg selv om du vil ha eller ei Nydelig hund
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar