Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Harstad


SFX

Recommended Posts

Jepp.. Ikke mine, men kjentfolk da ;)

BIR Sheltie, 1 BIG og 4 BIS med Cert og tittelen N Uch ble GB Uch Japaro Robaidh at Lythwood, Robbie.

Gratulerer til eierne Finn Helge Olsen, Kennel Mainland og Monique Van Poppel, Kennel Quashee :barfy:

Robbie er en av hannhundene som er under vurdering til damene mine, så det var moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robbie er en av hannhundene som er under vurdering til damene mine, så det var moro!

Gratulerer - artig når man får bekreftet fra flere at ens valg ikke er helt på trynet! :barfy: Jeg er ikke sheltiejente selv, men har fått med meg at herren Olsen ofte plasserer seg i store ringen - og med mange forskjellige hunder. Det er et kvalitetsstempel for meg, at man ikke bare har én stjerne, men har et mangfold på høyt nivå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer - artig når man får bekreftet fra flere at ens valg ikke er helt på trynet! :P Jeg er ikke sheltiejente selv, men har fått med meg at herren Olsen ofte plasserer seg i store ringen - og med mange forskjellige hunder. Det er et kvalitetsstempel for meg, at man ikke bare har én stjerne, men har et mangfold på høyt nivå.

Det er moro ja :P Og Finn Helge har riktignok svært mange flotte hunder, jeg liker mange av dem veldig godt, noe som gjør det vanskelig å velge riktig hannhund til tispa, men jo flere å velge i, jo bedre er det jo :barfy: Skal sies at han eier faren til yngstetispa mi også, som er fra mitt første kull ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...