Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Harstad

SFX

Recommended Posts

Skrevet

Robbie er en av hannhundene som er under vurdering til damene mine, så det var moro!

Gratulerer - artig når man får bekreftet fra flere at ens valg ikke er helt på trynet! :barfy: Jeg er ikke sheltiejente selv, men har fått med meg at herren Olsen ofte plasserer seg i store ringen - og med mange forskjellige hunder. Det er et kvalitetsstempel for meg, at man ikke bare har én stjerne, men har et mangfold på høyt nivå.

Skrevet

Gratulerer - artig når man får bekreftet fra flere at ens valg ikke er helt på trynet! :P Jeg er ikke sheltiejente selv, men har fått med meg at herren Olsen ofte plasserer seg i store ringen - og med mange forskjellige hunder. Det er et kvalitetsstempel for meg, at man ikke bare har én stjerne, men har et mangfold på høyt nivå.

Det er moro ja :P Og Finn Helge har riktignok svært mange flotte hunder, jeg liker mange av dem veldig godt, noe som gjør det vanskelig å velge riktig hannhund til tispa, men jo flere å velge i, jo bedre er det jo :barfy: Skal sies at han eier faren til yngstetispa mi også, som er fra mitt første kull ;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...